Hotel Aschauer Hof z'Fritzn

8.9Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Kirchberg

8.9Fantastisch

• 8.6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Aschauer Hof z'Fritzn voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

33 reviews over Hotel Aschauer Hof z'Fritzn

• 9Jaap27-01-2020

Heel goed

Goed appartement en lekker ontbijt

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Fam. Luc & Liliane Dhont13-03-2019

Echt Oostenrijkse gezelligheid. Kortom fantastisch

Hotel waar we steeds graag terugkomen, zowel in zomer als winter. Alle kamers zijn heel mooi en gezellig gerenoveerd, met inloop- en regendouche. Elisabeth en Jürgen zijn top uitbaters, staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden en het personeel is heel vriendelijk en attent. Het ontbijt is heel uitgebreid en s'avonds is het eten lekker. Onze skiërs vinden het ook tip top ze skiën tot aan het hotel, super! We hebben met ons 15 (8 volwassenen en 7 kleinkinderen) reeds geboekt voor volgend jaar met krokus. We voelen er ons echt thuis! Luc, Liliane, kinderen en kleinkinderen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Familie Scherp07-03-2019

Mooie stek met vriendelijke bediening!

Goed bereikbaar, skibus stopt voor de deur. Heel vriendelijk personeel en zeer goed eten. Ontbijt echt fantastisch. Bar blijft open tot de laatste weg gaat. Er is een speelkamer voor de kleintjes en ook een heerlijk terras. Wij verbleven in appartement en een hotelkamer. Beide compleet ingericht en hotelkamer werd goed schoon gehouden. In een woord fantastisch allemaal!

Hotel Aschauerhof - Rezeption, Rezeption, 12-03-2019

Vielen Dank für die super Bewertung und die netten Worte! Wir freuen uns sehr auf ein Wiedersehen mit Euch!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 10Kubbinga07-03-2019

Fantastische plek met hele vriendelijke mensen. Lekkere rustige omgeving midden in de bergen dichtbij kirchberg. Skimogelijkheid zowel in skiwelt als in kitzski gebied. Vooral met jonge kinderen ook een ideaal verblijf.

Hotel Aschauerhof - Rezeption, Rezeption, 12-03-2019

Vielen Dank für die super Bewertung und die netten Worte! Wir freuen uns schon sehr auf ein Wiedersehen mit Euch!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 9Bernard28-02-2019

al 45 jaar een fantastische vacantie

heel klein en gezellig dorp, maar geen uitgaansleven. heerlijk rustig

Hotel Aschauerhof - Rezeption, Rezeption, 04-03-2019

Many thanks for the excellent rating. We are very pleased that you spent again a pleasant holiday with us in the Aschauer Hof. Hope to see you next year again!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Henk coopmans06-01-2019

Geweldig

Het was heerlijk genieten van oprechte Oostenrijkse gastvrijheid. Top vakantie gehad!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Hotel Aschauerhof, Rezeption, 29-01-2019

Many thanks for the excellent rating. We are very pleased that you spent a pleasant holiday with us in the Aschauer Hof. Hope to see you next time again!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    8Michiel09-08-2018

Alles tip maar...

Geweldige prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Ligt wat verder dan verwacht van Kirchberg is niet echt te lopen. Eten is prima, pretentieloos maar smakelijk en gevarieeerd. Handigste is om rechtstreeks te boeken, scheelt een hoop geld. Je krijgt snel antwoord per mail. Ook krijg je gemaild wat er allemaal de week dat je komt te doen is.

Een nadeel vonden wij dat de bedden erg hard waren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Wendy14-07-2018

Wat een fijne plek, echt als een warme deken!

Wij verbleven hier op de derde nacht van de Kitzbuheler Alpen Trail, een pittige 6 daagse wandeltocht. De warme ontvangst in Achauer Hof was precies wat we nodig hadden. Op onze kamer troffen we een heerlijk tubetje voor onze vermoeide benen. Bij het zwembad met prachtig uitzicht op de bergen konden we even languit in het zonnetje liggen, de infrarood sauna werd voor ons aangezet, binnen een uur hadden we ons op de vorige dagen natgeregende spullen weer lekker fris gewassen terug voor een zéér schappelijke prijs, we hebben lekker gegeten en het ontbijt was zeer uitgebreid. Het hotel wordt gerund door een familie en iedereen was even hartelijk. Het beginpunt van de 4e wandeldag bleek ook nog eens recht nacht Aschauer Hof te liggen, wat heerlijk!

Elisabeth Wörgötter, Rezeption, 16-07-2018

Herzlichen Dank für die ausführliche und ausgezeichnete Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns im Aschauer Hof hatten. Besondere Freude haben wir mit Ihrem Lob an unser Team.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Leny met de hele familie15-03-2018

Geweldig genoten! Super hotel!

Het was een warm ontvangst, alles erop en eraan in de kamer en zelfs dekentjes voor het babybedje. Ook het eten was meer dan voortreffelijk en een ontbijt zo veeeeeel en zoooo lekker. Vriendelijke medewerkers en we werden niet de bar uitgekeken als we het wat later maakten. Ook de sauna was perfect, ondanks dat deze gratis was. Er was wel een minpuntje: weinig kastruimte als je met kinderen bent.

Elisabeth Wörgötter, Rezeption, 16-03-2018

Vielen herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen schönen Familienurlaub mit Ihren Kindern bei uns im Aschauere Hof hatten.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Familie Coopmans04-01-2018

Volgend jaar weer!

Geweldige week gehad met groot gezin en familie in het oer Oostenrijkse dorp Aschau. Het ligt in een van de mooiste ski gebieden van Oostenrijk. Het hotel en personeel is super gastvrij en biedt een geweldige service. Echt Oostenrijks zoals het hoort. Heerlijk gegeten in restaurant met lokale keuken en gezellige bar. Prima prijs/kwaliteit en super kindvriendelijk. Volgend jaar weer!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Elisabeth, Rezeption, 08-01-2018

Vielen herzlichen Dank für die großartige Bewertung. Wir freuen uns immer wieder euch als Gäste bei uns im Aschauer Hof begrüßen zu dürfen. Ihr seit ganz besondere Gäste die schon so lange zu uns nach Aschau kommen. Bis zum nächsten Jahr. Elisabeth mit Familie

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

1 tip over Hotel Aschauer Hof z'Fritzn

• Bernard van der Leij, 01-03-2017

niets aan veranderen het is gewoon heerlijk in alle opzichten om er te verblijden. verwen jezelf op een avond "Haxen" diner. fantasties

0 vragen over Hotel Aschauer Hof z'Fritzn

Hotel Aschauer Hof z'Fritzn info

• Aantal sterrenstersterster
    • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Vroege check-in mogelijk
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk