Géén boekingskosten

Appartement info

Meer appartement info

9 Reviews over Alpenblick

• 9fam.Verkleij10-08-2020

geweldig mooi en schoon appartement!

super vakantie gehad in appartement nr. 1. Erg schoon, veel ruimte in appartement (ruime slaapkamers, badkamer met twee wastafels, overal veel bergruimte, ruim balkon op zuiden), handige service voor wissel van handdoeken/theedoeken, en erg centraal gelegen in dorp. Inrichting is meer dan compleet, zelfs vaatwastabletten, koffiefilters, broodrooster, eierkoker, oven, zijn allemaal aanwezig. Naar de supermarkt kan lopend, naar het centrum voor restaurants is ook maar 10 minuten lopen en het mooie zwemmeer Badesee is erg dichtbij. Erg aardige en gastvrije familie.

• 8sandra van berkel08-03-2020

Heel goed.

Mooi groot appartement, gunstig gelegen. Aardige mensen. Appartement was zeer volledig ingericht.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9van Herel13-01-2020

Zeer net en compleet appartement!

We verbleven met 4 volwassenen en 3 kinderen in appartement 1. Ondanks dat er twee personen op de (overigens prima) bedbank in de woonkamer sliepen, gaf het appartement ons voldoende leefruimte. Ook is er fijn balkon op het zuiden. Het appartement was superschoon en zeer volledig ingericht. In de keuken was werkelijk alles aanwezig van oven, broodrooster tot vaatwastabletten en peper/zout. Bedlinnen, handdoeken en toiletpapier waren ook aanwezig. De gastvrouw was heel aardig en betrokken. We hebben meerdere dagen gebruik gemaakt van de broodjesservice. De broodjes stonden om 7 uur voor de deur, incl een lokale krant. Onderin het huis konden we gebruik maken van de berging voor de ski’s en schoenen, die verwarmd konden worden opgehangen. Het huis ligt op loopafstand van de skibus, die in het hoogseizoen ongeveer elke 10 minuten voorbij komt. Al met al een geweldig verblijf, we hebben direct weer voor volgend jaar geboekt!

• 10Matthias20-08-2019

Perfekter Ort für uns zum Erholen

Wir fühlen uns ihr wie zu Hause (was auch an den sehr, sehr netten Vermietern, der Fam. Schroll liegt) und waren bereits zum wiederholten mal ( und definitiv nicht zum letzten Mal) hier. Das Haus liegt ruhig aber trotzdem Zentral und ist ein idealer Startort für unsere Aktivitäten. (Wandern, Mountainbiken). Der Badesee ist zu Fuss in guten 10Minuten zu erreichen Die naheliegend Bushaltestelle ermöglicht es auch ohne Pkw ( Bus mit Gästekarte kostenlos nutzbar) die Umgebung zu erkunden.

• 9Heeren02-08-2018

Zowel zomer als winter toplocatie.

Heel erg goed, we hadden het grote appartement 1, zojuist verbouwd. Super schoon, erg groot en erg netjes afgewerkt, overal is aan gedacht. Hele gastvrije familie staan altijd voor een praatje klaar. Voor onze dochter van 14 maanden was alles aanwezig. Komen zeker terug.

• 9Henryk09-04-2018

Super Unterkunft für eine Woche Ski-Urlaub zu vier

Das Appartment war super. Da wir selbstverpfleger waren, war es wichtich dass auch ausgestattete Küche vorhanden war. Sauberkeit gwar Großgeschrieben. Die Inhaber sehr nett und sehr Hilfsreich. Die Einkaufsmöglichkeiten sowie Gastronomie ist in der nähe ausreichen vorhanden.

• 10Ronald en Annemarie van Kuijk07-02-2018

Heerlijk appartement mooie omgeving

Wij komen al vele jaren in alpenblick met onze kinderen en vrienden,zijn nu een week zonder de kinderen en hebben het nieuwe appartement 1 wat is dat mooi geworden.! Volgende week komen onze kinderen ook nog maar we komen geen ruimte tekort. Als er wat is kan je altijd bij de familie aankloppen:zij staan altijd klaar. De bushalte is vlakbij . Kortom een fantastisch appartement.

Agnes und Reinhard Schroll, Eigentümer, 26-02-2018

Liebe Annemarie! Lieber Ronald! Vielen Dank für eure tolle Bewertung. Wir freuen uns, dass es euch auch in unserem neuen Appartement so gut gefallen hat und ihr wieder mit allem so zufrieden gewesen seid. Wir freuen uns schon auf das Wiedersehen im nächsten Winter.

• 9Marian19-03-2017

Bijzonder gastvrij en super netjes en schoon app.

Wij zaten in het kleinste appartement. Helaas wordt dit appartement verbouwd tot een groter appartement. Ik vond het perfect voor de wintersportvakantie, prima locatie t.ov. fleckalmbahn. Heerlijk zonneterras met prima ligstoelen. Slechts 2 haltes met de skibus. 5 minuten lopen naar de spar en vlakbij de benzinepomp. Dorpscentrum is op loopafstand. Super gastvrouw en gastheer. Zeer behulpzaam. Zelfs de skipassen konden bij hun worden aangeschaft. Ik zou zeker weer teruggaan als het kleinste appartement er nog was. Dit was supermooi afgewerkt en ik verwacht dat het nieuwe appartement ook zo mooi wordt.

• 10C.H.11-08-2009

Superfamilie! Fantastisch appartement!

Wij zijn twee jaar achter elkaar naar de Familie Schroll in Appartement Alpenblick, te Kirchberg (Tirol), geweest. Wat een vriendelijke familie die hier de boel runt! Altijd in voor een praatje. Van te voren hebben we contact gehad over de astma van onze dochter. Hiervoor adviseerden ze ons appartement 4, aangezien hier geen vloerbedekking was. Alles is superschoon gemaakt en zag er prima uit. We waren erg tevreden over alles.

Appartement Alpenblick info

• CafeNiet beschikbaar