Hotel Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof

8.8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Kirchberg

8.8Fantastisch

• 6.6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

35 reviews over Hotel Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof

• 2019
    9Joyce Egelman07-01-2019

Heerlijk

Fantastisch hotel. 3 kamers bezet. Junior suite panoramisch uitzicht, superior kamer &een inspiratie kamer. Allemaal zeer netjes. Ons gezelschap bestond uit 1 gezin met 2 kinderen van 11 en 13, 1 gezin met 1 kind van 9 en een hond, en Opa en Oma van boven de 70. We hebben een fantastische tijd gehad in het hotel. Super aardige mensen en zeer schoon en net hotel. We hadden ook en parkeerplaats erbij geboekt wat fijn was aangezien het de hele week heeft gesneeuwd. We hebben de auto niet gebruikt aangezien er op 2 minuten lopen een skibus vertrekt. En doordat er zoveel sneeuw lag we ook weer terug konden skiën naar dezelfde opstapplaats vanaf de Maierlbahn piste. Hier zaten de kinderen ook op les, Alpin Pro skischool met Nederlands instructeurs. Men is zeer hond vriendelijk. De hond mag mee ontbijten en dineren als je dit van te voren aangeeft en op de kamer verblijven als je een ochtend wilt skiën. Wandelroute vanuit hotel.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    9Hermien en Johan Leferink04-11-2018

Fantastisch en zeker een vier sterren

We waren in de herfst met geweldig mooi weer om te wandelen in Tirol. Na de wandeling terug naar een heerlijk hotel om te verblijven. Prachtige kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en elke avond een uitgebreid buffet. Verder is het allemaal zeer schoon en netjes, echt een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

10Dhr.Poker26-11-2017

Dit Hotel heeft een geweldige uitstraling,

De gastvrijheid / ontvangst en de bediening zijn top bij dit Hotel. En de eigenaar is nog jong van dit Hotel, maar heeft alles goed geregeld, ook dat zie je niet vaak. De Vader en Moeder van de eigenaar hebben zowel Gasthof unterm rain alsook Kirchberger hof op de kaart gezet, en dat is nu te zien. Wij komen al +/- 35 jaar in Oostenrijk en wij kennen de Fam Schwaiger ook al zo lang, en als het allemaal goed is dan blijf je er naar toe gaan, TOP TOP TOP

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2017

• 8Chris20-12-2016

Fijn en schoon hotel

Leuk hotel! Aardig en behulpzaam personeel, prachtige schone kamers (elke dag schoongemaakt) en een echt Oostenrijks sfeertje.

Ligt niet heel gunstig ten opzichte van de lift, maar met een taxi of de bus ben je er zo. Wel lekker centraal en alles op loopafstand.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2016

• 8richardkraal21-03-2015

Mooi hotel

Maart 2015, groepje van 3 vrienden

Kamer 324, netjes, compleet, schoon en comfortabel. We hadden half pension geboekt, sochtends redelijk tot goed ontbijt. Fruit kon beter (vermoedelijk veel uit blik). Broodjes en beleg waren goed. Diner was 3 gangen+saladebuffet, hoofdgerecht is keuze uit 2. Wisselende kwaliteit in het eten, soms droog en soms heel erg goed. Mogelijk heeft dat te maken met mijn smaak. :)

Hotel is verder netjes en ziet er als nieuw uit, zwembad niet gebruikt. Wifi niet gebruikt, relatief duur. Ski's en snowboards buiten opgeslagen in een onverwarmde container. Schoenen konden in de kelder (verwarmd). Beperkt aantal parkeerplekken, einde seizoen dus geen last. Personeel is vriendelijk.

Locatie hotel is minder, ligt vrij hoog en soms een aardig stukje lopen naar het centrum of de apresski tentjes. Op touroperator wordt aangegeven dat het hotel aan de piste zit, dat is zeker niet waar! Skibus is aan te lopen, hebben we 1x gedaan en de andere keren met de auto op pad.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8heer Zweekhorst02-02-2015

prima hotel

mooi hotel goed central gelegen vriendelijk personeel en schoon!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 7nancy18-02-2013

niet slecht maar zeker niet wauw...

We zijn tijdens de krokusvakantie een weekje naar dit hotel geweest. De familiekamer was voldoende ruim en nieuw. Zetelbed van de kids lag nog heel goed. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en lekker, ook het avondeten was in orde. Kids konden ofwel het kindermenu nemen ofwel het gewone... Sauna/stoombad waren ook goed, pas nieuw. Wel weinig relaxruimte - dat moest je gaan doen bij het binnenzwembad. Van daaruit kon je ook in het tuintje gaan afkoelen. Zwembad was zalig voor de kids, wel erg koud. Grootste nadeel vonden wij - het feit dat je je ski's buiten in een veel te klein containertje moest zetten, skischoenen wel in een kamertje in de kelder maar ook dit was veel te klein. - prijs van 2euro/pp met de taxi naar de skiliften. In de meeste hotels is dit gratis!!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9Anita01-10-2012

Fantastische plek.

Gezellig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel,ligt in een rustige omgeving op ongeveer honderd meter van het bos, en vijf minuten lopen van het centrum. Een heerlijk ontbijtbuffet en keuzemenu bij het diner met een uitgebreid saladebuffet. Lekker eten dus. Het hotel is pas verbouwd en ze hebben nu ook een binnenzwembad, sauna en een schoonheidssalon. De kamers zijn netjes en we hadden een ruime kamer met uitzicht op bergen. Er werd elke dag gepoetst en elke dag schone handdoeken.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 3YC6615-08-2012

Nooit meer!

Inderdaad een gerenoveerd hotel, ze zijn alleen vergeten de sfeer toe te voegen. De eetzaal heeft nog net geen TL verlichting. De kamers zijn eenvoudig maar prima. Het eten is zo slecht dat wij zelfs een keer buiten de deur zijn gaan eten, te zout, te droog en smaakloos. Het zwembad is prima maar erg koud. Er zijn niet genoeg parkeerplaatsen voor alle gasten. Eigenlijk hebben wij het nog nooit zo slecht getroffen, hier zullen wij nooit meer naar toe gaan. Qua skigebied is Kirchberg prima voor de gemiddelde skier, jammer dat je altijd met de bus/auto naar de lift moet rijden. Ski-hutjes in de bergen zijn zeer goed.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 9Vigo27-04-2011

super hotel

In februari 2011 ben ik voor de vierde keer in dit hotel geweest. Frau Maria en haar zoon Andy zijn uitstekende gastheren. Dagelijks met de taxi voor 3 euro p.p. naar de liften gebracht. Terug kan via een afslag op piste 26 bij de nieuwe skilift tot 200 meter van het hotel op de skies. Service is fantastisch en heel persoonlijk. Het eten van de nieuwe kok Anton was super, voldoende variatie bij het 4- gangendiner. Deze zomer wordt het hotel uitgebreid met een nieuwe vleugel en een zwembad. Het hotel beschikt al over een goede sauna. We zijn er zeker niet voor de laatste keer geweest. Een aanrader voor wat betreft prijs/kwaliteitverhouding

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2011

1 tip over Hotel Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof

• Anita, 01-10-2012

Wij hebben de hond meegenomen, en dit is geen enkel probleem, mits hij natuurlijk goed opgevoed is. Je zit ook heel dicht bij het bos.

1 vraag over Hotel Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof

• A. van den Boom, 30-01-2012

geschikt voor senioren?

Wie weet of Hotel Untern Rain in Tirol (verbonden aan Kirchbergerhof) geschikt is voor senioren (83 en 86jr). Ligging terras? bv aan de weg? Loopafstand naar dorp en kwaliteit vd weg ivm rollater? Alvast bedankt!

YC66, 15-08-2012

Ik zou het niet aanraden, er zijn een aantal steile hellingen die, indien het sneeuwt, moeilijk te bewandelen zijn. Het dorpje is +/- 10 minuten op loopafstand maar nogmaals geen makkelijke route. Ook een stukje zonder voetpad wat behoorlijk eng kan zijn als de vrachtwagens snel de hoek omkomen.

Hotel Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen