Hotel Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof

Kleine hotelsWeer vandaag12°1°
Hotel Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof in het Nederlands

Fantastisch en zeker een vier sterren

Hermien en Johan Leferink
4-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

We waren in de herfst met geweldig mooi weer om te wandelen in Tirol. Na de wandeling terug naar een heerlijk hotel om te verblijven. Prachtige kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en elke avond een uitgebreid buffet.

Verder is het allemaal zeer schoon en netjes, echt een aanrader.

Dit Hotel heeft een geweldige uitstraling,

Dhr.Poker
26-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De gastvrijheid / ontvangst en de bediening zijn top bij dit Hotel. En de eigenaar is nog jong van dit Hotel, maar heeft alles goed geregeld, ook dat zie je niet vaak.

De Vader en Moeder van de eigenaar hebben zowel Gasthof unterm rain alsook Kirchberger hof op de kaart gezet, en dat is nu te zien.

Wij komen al +/- 35 jaar in Oostenrijk en wij kennen de Fam Schwaiger ook al zo lang, en als het allemaal goed is dan blijf je er naar toe gaan, TOP TOP TOP

Fijn en schoon hotel

Chris
20-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

Leuk hotel! Aardig en behulpzaam personeel, prachtige schone kamers (elke dag schoongemaakt) en een echt Oostenrijks sfeertje.

Ligt niet heel gunstig ten opzichte van de lift, maar met een taxi of de bus ben je er zo. Wel lekker centraal en alles op loopafstand.

Mooi hotel

richardkraal
21-3-2015

Maart 2015, groepje van 3 vrienden

Kamer 324, netjes, compleet, schoon en comfortabel.

We hadden half pension geboekt, sochtends redelijk tot goed ontbijt. Fruit kon beter (vermoedelijk veel uit blik). Broodjes en beleg waren goed.

Diner was 3 gangen+saladebuffet, hoofdgerecht is keuze uit 2. Wisselende kwaliteit in het eten, soms droog en soms heel erg goed.

Mogelijk heeft dat te maken met mijn smaak. :)

Hotel is verder netjes en ziet er als nieuw uit, zwembad niet gebruikt. Wifi niet gebruikt, relatief duur.

Ski's en snowboards buiten opgeslagen in een onverwarmde container.

Schoenen konden in de kelder (verwarmd).

Beperkt aantal parkeerplekken, einde seizoen dus geen last.

Personeel is vriendelijk.

Locatie hotel is minder, ligt vrij hoog en soms een aardig stukje lopen naar het centrum of de apresski tentjes.

Op touroperator wordt aangegeven dat het hotel aan de piste zit, dat is zeker niet waar!

Skibus is aan te lopen, hebben we 1x gedaan en de andere keren met de auto op pad.

prima hotel

heer Zweekhorst
2-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes5

mooi hotel goed central gelegen vriendelijk personeel en schoon!

niet slecht maar zeker niet wauw...

nancy
18-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

We zijn tijdens de krokusvakantie een weekje naar dit hotel geweest. De familiekamer was voldoende ruim en nieuw. Zetelbed van de kids lag nog heel goed.

Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en lekker, ook het avondeten was in orde. Kids konden ofwel het kindermenu nemen ofwel het gewone...

Sauna/stoombad waren ook goed, pas nieuw. Wel weinig relaxruimte - dat moest je gaan doen bij het binnenzwembad. Van daaruit kon je ook in het tuintje gaan afkoelen.

Zwembad was zalig voor de kids, wel erg koud.

Grootste nadeel vonden wij

- het feit dat je je ski's buiten in een veel te klein containertje moest zetten, skischoenen wel in een kamertje in de kelder maar ook dit was veel te klein.

- prijs van 2euro/pp met de taxi naar de skiliften. In de meeste hotels is dit gratis!!!

Fantastische plek.

Anita
1-10-2012

Gezellig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel,ligt in een rustige omgeving op ongeveer honderd meter van het bos, en vijf minuten lopen van het centrum. Een heerlijk ontbijtbuffet en keuzemenu bij het diner met een uitgebreid saladebuffet. Lekker eten dus. Het hotel is pas verbouwd en ze hebben nu ook een binnenzwembad, sauna en een schoonheidssalon.

De kamers zijn netjes en we hadden een ruime kamer met uitzicht op bergen.

Er werd elke dag gepoetst en elke dag schone handdoeken.

Nooit meer!

YC66
15-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes4

Inderdaad een gerenoveerd hotel, ze zijn alleen vergeten de sfeer toe te voegen. De eetzaal heeft nog net geen TL verlichting. De kamers zijn eenvoudig maar prima. Het eten is zo slecht dat wij zelfs een keer buiten de deur zijn gaan eten, te zout, te droog en smaakloos. Het zwembad is prima maar erg koud. Er zijn niet genoeg parkeerplaatsen voor alle gasten. Eigenlijk hebben wij het nog nooit zo slecht getroffen, hier zullen wij nooit meer naar toe gaan. Qua skigebied is Kirchberg prima voor de gemiddelde skier, jammer dat je altijd met de bus/auto naar de lift moet rijden. Ski-hutjes in de bergen zijn zeer goed.

super hotel

Vigo
27-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

In februari 2011 ben ik voor de vierde keer in dit hotel geweest. Frau Maria en haar zoon Andy zijn uitstekende gastheren. Dagelijks met de taxi voor 3 euro p.p. naar de liften gebracht. Terug kan via een afslag op piste 26 bij de nieuwe skilift tot 200 meter van het hotel op de skies. Service is fantastisch en heel persoonlijk. Het eten van de nieuwe kok Anton was super, voldoende variatie bij het 4- gangendiner. Deze zomer wordt het hotel uitgebreid met een nieuwe vleugel en een zwembad. Het hotel beschikt al over een goede sauna. We zijn er zeker niet voor de laatste keer geweest. Een aanrader voor wat betreft prijs/kwaliteitverhouding

Goed klantgericht hotel

RdC
13-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

18-3-2011 Goed klantgericht hotel, de jonge eigenaar Andreas doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. De kamers zijn schoon en ruim met goede badkamer en prima bedden. Het ontbijt is in buffetvorm en van prima kwaliteit even als het 4 gangen diner. Het hotel wordt in april 2011 uitgebreid met een binnenzwembad, een diepgarage en circa 20 kamers.

Wij komen hier zeker terug!! top top top.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpen Glück Hotel Kirchberger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.