Appartement Alp-Connect

Perfect

Monique
23-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Alp-connect in Kirchberg is een ideale lokatie voor wintersport (net terug met paar dames). Prachtig uitzicht vanuit woonkamer zelfs zicht op de 'Hahnenkamm'! Appartement ligt op loop afstand van centrum, supermarkt, treinstation, busstation etc. Perfect mooi appartement, grote overdekte garage en de lift is ook ideaal!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Volgend jaar weer!!

H Torenbosch
16-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement is een aanrader. Is op korte loopafstand van skibus maar ook van de oefenweide en centraal geleden in Kirchberg. Inrichting zeer netjes en erg compleet.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi appartement in centrum

eric
4-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren hier met 2 volwassenen en onze 2 pubers en hebben een heerlijke skiweek gehad, het is een heel ruim appartement voor 2 personen, voor 4 personen ook goed te doen, en gezellig ingericht. Mooi uitzicht op bergen en je ziet op verre afstand de gondels van de fleckalmbaan lopen, het appartement ligt centraal en vlakbij de bushalte, skiliften op kleine rijafstand met auto of bus te bereiken, supermarkt met onwijs lekkere broodjes op 50 meter.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2012

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alp-Connect in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alp-Connect zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.