Aparthotel Almhof

Tonen op kaart

57 reviews over Aparthotel Almhof

• 2018
    6Frank16-08-2018

Matig appartement in een mooie streek

We zaten in app Lech op de 1e verdieping. Appartement was verouderd maar wel redelijk schoon en groot. Ligt aan redelijk drukke weg: ik als lichte slaper had hier aardig last van. Onder ons de keuken van het restaurant waardoor de baklucht zo onze slaapkamer in kwam en ook de rooklucht van de koks die buiten stonden te roken. Zodoende met het warme weer met ramen dicht geslapen. Receptie was helft van de aangewezen tijden niet bemand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10M.Mulders30-01-2018

Wat een geweldig hotel!

Wat een geweldig hotel. Wij sliep in één van de allernieuwste kamer. Super gave inrichting,overal is aan gedacht, geweldige bedden en zelfs een infrarood sauna op je eigen kamer. Echt fantastisch! De badkamer beschikt over een regendouche, heerlijk! Er is een zeer uitgebreid ontbijt, echt een feestje. En in de avond heerlijk smullen van de meest geweldige steaks! De super aardige en behulpzame eigenaar spreekt ook nederlands. Echt top vakantie gehad!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 10Kim miljoen17-01-2018

Eenmaal Almhof, altijd Almhof!

Super hotel! Modern maar in Oostenrijkse stijl. Erg gezellig en heerlijke sfeer. De kamers zijn groot en mooi en wij hadden zelfs een kamer met eigen infrarood sauna. Zo fijn na een dagje snowboarden. Het restaurant is fantastisch! We hebben er elke avond gegeten. Super steaks! Ontbijtbuffet is ook erg uitgebreid. De eigenaren zijn echt super-lief en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

8Fam Pepping14-03-2017

Prima aparthotel

Prima service in het hotel en heerlijk verblijf gehad. Bij aankomst s'ochtends waren de vorige bezoekers er net uit en was ons geboekte appartement nog niet schoon, deze hebben ze gelijk schoongemaakt zodat we er eerder met onze kinderen 2 en 0 in konden.

Iedere morgen heerlijk vers ontbijt. Skibus stopt voor het hotel. Al met al een heerlijke week vakantie gehad.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 8N.van Rooijen13-03-2017

Mooie appartementen net buiten het centrum

Wij zijn hier in de krokus vakantie geweest met 8 volwassenen en 5 (kleine) kinderen. De appartementen waren mooi en schoon, en hadden een ruim balkon (sommige met uitzicht op de skipiste). Voor de kinderen was er helaas geen speelkamer meer en het zwembad in het hotel aan de overkant is niet geschikt voor kleine kinderen, maar aan de achterkant kon wel gesleed worden. Ontbijt is erg lekker, met verse broodjes, ei-keuze en verse sappen!

We hebben de auto vaak moeten gebruiken (of de skibus), want alles lag net te ver om te kunnen lopen. We hadden de jongste kinderen eigenlijk bij de skischool bij de Maierl op willen geven, maar deze zat vol helaas. Dus nu bij de skischool in het centrum gedaan, maar daar kan je zelf helaas niet veel skiën. Tip dus om te reserveren bij Alpin Profis als je met kleine kinderen gaat!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 8Martijn31-08-2016

Prima appartement

We hadden een mooie kamer op de bovenste verdieping. We hadden geluk, want we kregen een luxere kamer als geboekt. Kamer met 2 slaapkamers en kitchenette.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6mtom29-03-2016

Vervelende nasmaak

We hebben op zich wel genoten van de locatie, appartement is ruim, maar helaas is de eigenaar niet echt sympathiek. Na uitchecken kregen we de volgende dag de mededeling dat wij de koelkast hebben kapot gemaakt, en dat hij dus 135 euro van onze creditcard afschrijft, bij ons weten hebben wij totaal niets kapot gemaakt. kan ook de schoonmaak gedaan hebben. We voelen ons behoorlijk opgelicht dat hij het niet eens vroeg maar het gewoon als een feit beschouwt. Dit is toch oplichting.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9Fam Schel23-02-2016

Super genoten in dit hotel

We waren met een gezin van 2 volwassen en 2 kinderen aanwezig. We hadden een ruim appartement met veel lichtinval en een prachtig balkon. Ontbijt was erg goed geregeld, iedere ochtend vriendelijk ontvangen terwijl er eitje voor je wordt gekookt of gebakken. De skilift is makkelijk te bereiken met de ski-bus die nagenoeg voor de deur stopt. Goed ruim skiruim aanwezig. S' avonds af en toe met de taxi naar het dorp gegaan (net te ver om te lopen) maar ook regelmatig heerlijk gegeten in het bijbehorende steakhouse (Asado's). Echt een aanrader. We waren voor het eerst in Kirchberg maar zullen mede door dit leuke ski gebied en perfecte hotel graag terug komen in Hotel Almhof.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 10Regina Sagerer16-04-2014

Fantastisch hotel !

Dit hotel verdient veel lof. Ongelooflijk lekker ontbijt, met vers fruit, muesli's, verschillende broodsoorten, worst, kaas, teveel om op te noemen. Lekker diner s'avonds in het Steakhouse, vriendelijke bediening, gezellige bar. Groot zwembad, sauna's, dampbaden, infraroodcabine etc. in het susterhotel tegenover. Goed geregeld.

Zéér ruim appartement met een prachtige uitzicht en groot privé-balkon met veel zon.

Wij bevelen dit hotel echt aan.

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 8Mvdb03-03-2014

Prima hotel

Heerlijke vakantie gehad in Almhof, wij hadden een ruim appartement met mooi uitzicht op de bergen en piste. Skibus halte voor de deur dus waren zo bij dalstation. Ontbijt is perfect en uitgebreid. Ook in het restaurant kan je heerlijk eten maar best prijzig. bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Zo kregen wij een ontbijtpakket mee voor de terugreis.super!. Skigebied is uitgebreid.omgeving prachtig.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2014

1 tip over Aparthotel Almhof

• Frank, 25-04-2012

Als je de ski's bij Gerry Sport bij de lift huurt, mag je ze daar gratis stallen. Als gast van Hotel Almhof krijg je 10% korting!

1 vraag over Aparthotel Almhof

• Fam. Engelen-Verspreet, 19-07-2010

appartement Almhof in Kirchberg

Wie weet of het toegelaten is om in het nabij gelegen meer de hond te laten zwemmen?

Frank de Ruiter, 25-01-2012

De hond mag niet in de Badesee van Kirchberg. Er is een meertje de "Gieringer Weiher" op 5 km afstand. Daar mag de hond zwemmen.

Aparthotel Almhof info

• Aantal sterrenstersterster
  • Eten en drinkenGastronomisch eten
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service

• SaunaInfrarood sauna

• Reservering voor parkerenNiet verplicht