Weer vandaag16°
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Activ Sunny Sonne voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Activ Sunny Sonne in het Nederlands

goed,

Richard
15-8-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel, goede service, zeer goed ontbijt ,mooi zwembad met ligweide en ligbedden. goede kamers

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Perfect hotel!

Tom
14-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het Hotel ligt op een fenomenale locatie. Het uitzicht in zowel zomer als winter is subliem. Het personeel is buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en profesioneel, iets wat helaas tegenwoordig veel gevraagd is. Het is een absolute aanrader.

Gereisd Zakelijk in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net hotel

jurgenmengerink
1-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes4

Dit hotel is prima om tijdens de wintersport te verblijven. Nette kamers, goed ontbijt en ook de faciliteiten (sauna, zwembad en stoombad) zijn prima. De kamer huur is wel aan de stevige prijs jammer is daarbij dat je voor de WIFI seperaat moet betalen. Naar de pistes is het ongeveer 5 minuten rijden.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mazzel met de kamer!

Jaap
25-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vanuit een overbooked naastgelegen hotel hier terecht gekomen. Kregen een grote luxe kamer aan de voorzijde. Grote ramen, luxe inrichting (grote led smart tv, groot nieuw bed en nieuwe luxe badkamer achter een glazen wand). Service personeel kon zeker beter, eten was niet best, ontbijt wel ruime keuze en goed. Vreemde bar, grote skiopslag en wellness/zwembad.

Gereisd Met vrienden in februari 2013

mooi hotel

jac
31-7-2012

een mooi hotel en goed personeel die erg vriendelijk is gewoon heel goed

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

4 sterren hotel, maar geen 4 sterren service

Fam.
7-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Bij aankomst is het Hotel indrukwekkend, maar tijdens ons verblijf zijn ons een aantal zaken opgevallen die niet bij een 4 sterren hotel passen.

1. Bediening restaurant is deels erg goed maar deels erg onervaren. De onervaren bediening stapelt fout op fout en de klant heeft het nakijken.

2. Bij de receptiemanager is erg klantonvriendelijk als het niet precies volgens zijn zin verloopt. Moppert en gooit met de telefoonhoorn in het bijzijn van klanten.

3. Men moet bijbetalen voor kleine zaken die eigenlijk standaard in een 4 sterren kamer thuis horen. Zoals een badjas (zeker met een inpandig zwembad).

4. De kamer die wij hadden is niet 4 sterren waardig. Temperatuur was niet regelbaar en het sanitair is redelijk gedateert.

5. Draadloos internet wordt aangeboden icm vouchers. Dit is erg onhandig en niet meer bij de tijd anno 2012.

6. Vanuit onze kamer hadden wij zicht op een kamer die gebruikt word voor opslag. De opslagkamer was erg rommelig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Eddy
5-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dit is een geweldig hotel, fantastische kamers, goede correcte bediening en een mooie wellness. Het enige jammere is het roken in de bar.

Gereisd Met partner in Mon Mar 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slecht eten!

Gast
4-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes4

We waren hier met een groepje vrienden. Vrij groot hotel met prima kamers. Personeel bij de receptie is vriendelijk maar oh, oh, oh wat waren daar een stelletje boeren bij de bediening. Het avondeten was eveneens beroerd, de soep als eerste gang was wat dat betreft nog het beste...Ik heb een beetje het idee dat het ze in dit hotel maar om 1 ding gaat: zakken vullen en als die vol zijn, snel legen en weer vullen...

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onvriendelijke bediening

Gast
1-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Lang weekend met een groep collega's obv half pension. Ontbijt goed, avondeten ronduit slecht, weinig keus en vieze salad bar. Tevens onvriendelijke bediening, soms tegen het hufterige aan. Kamers op zich ok en ook voldoende andere faciliteiten (zwembad, sauna, bar etc). Maar van klantvriendelijkheid hebben ze in deze tent nog nooit gehoord, jammer...

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Middelmatig hotel geen 4 sterren.

Duncan
1-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes4

We hebben een lang weekend in het Aktiv sonne hotel overnacht,maar nooit meer. Alleen het personeel in de bediening is vriendelijk maar de receptiestaf en de manager zijn totaal niet vriendelijk. We vroegen of we evt een andere kamer konden krijgen omdat we tegen een muur stonden te staren,moest ik maar naar nederland bellen waar ik geboekt had om te klagen. Dit hotel is zijn steren absoluut niet waard het eten was nog te doen maar de kamer was echt gewoon slecht.

Gereisd Met partner in Fri Jan 28 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Activ Sunny Sonne in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Activ Sunny Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.