Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Kartitsch

Vakantie in Kartitsch

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Kartitsch

Reviews over Kartitsch

• 5S.O.S29-12-2016

Átutazó

Gyönyörű táj,hagyományos tiroli környezettel.

• 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in december 2016

• 7Bianca da Brescia17-08-2016

e un incanto di Paese

mi piace la incantevole Valle e i suoi Paesini nei dintorni...conosco da 15 Anni Non mi piace come riducono i Boschi le persone-- ma di questo hanno colpa iTuristi..

• 2Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Sven Terpstra03-09-2012

Gemoedelijk bergdorpje

Als je geen gezeur wilt, zit je hier goed. Goede uitvalbasis voor fantastische wandelingen of bergwandelen. Probeer zeker ook het dorp Sankt Ostwald, nog gemoedelijker!

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

juli 2012

• 8R van de Reep07-02-2011

een prachtige natuur

een klein dorp met ontzettend vriendelijke mensen de skibus voor de deur van penson dolomitenhof van de fam Ebner waar je heerlijk word verwend

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9anna01-06-2010

ad un passo dal paradiso

desiderando pace, relax e divertimento, qui si può!

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Skigebied gevorderden
    • 6Après ski

januari 2010

• 10anna Italy06-04-2010

Relax, tranquillità in una natura meravigliosa

Incantevole vallata dove ricaricarsi senza stress con la meraviglia negli occhi

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Skigebied gevorderden
    • 5Après ski

januari 2010

• 7Marijke26-02-2010

voor mensen die van rust houden

Ik heb in 2007 drie maanden in Kartitsh gewoond vanwege stage. De beginnende skiers hebben het in St. Ostwald erg naar hun zin gehad, de gevorderden skiers die jaarlijks terug komen vermaakte zich ook prima.

Persoonlijk zou ik hier nooit naar toe gaan, ik ben 23 jaar, wil ook apres ski en veel meer pistes, en die heb je hier niet. Er is 1 piste en een klein bospad. 2 horecagelegenheden, waar ik het wel naar mijn zin had.

Voor langlaufers is het gebied wel prima, maar toen ik er was kon je niet overal opstappen omdat de boeren dat niet toelieten, geen idee hoe dat nu is.

Hou je van rust, wil je niet teveel geld uitgeven aan een skipas/skihuur en neem je genoegen met weinig variatie, dan is dit prima.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Après ski

Alleen gereisd in december 2006

• 8fam: verbeet01-03-2009

geweldig dorp

het is een heel rustig en gezellig drop waar veel de zelfde mensen steeds heen terug gaan. het is zeker iets voor beginners maar als je al wat beter kunt skieen is het beter om naar slian te gaan. ( 10 min rijden )

wij zaten in gasthof: dolomitenhof het is een heel gezellig gastvrij hotel je krijgt genoeg eten ( eigenlijk veelste veel )

• 8Sfeer in stad
    • 6Skigebied gevorderden
    • 3Après ski

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8Franco Rossi31-05-2008

Tranquillo

Bel paese tranquillo con pochi turisti! Vicino al confine con l'italia - Tutti i servizi nei dintorni.

• 5Skigebied gevorderden
    • 4Après ski

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 8Monique27-12-2007

Kartitsch is uitermate geschikt voor beginners, langlaufers en wandelaars. Maar ook voor de gevorderden die in een heerlijk rustig dorp met geweldige omgeving willen zitten en met eigen vervoer zijn. Binnen 10 tot 20 minuten zit je op de meest mooie pistes in Obertilliach, Sillian of de Helmbanen in Italie! In Kartitsch kun je nog voor normale bedragen een heerlijke wintersport beleven. Er is eigenlijk altijd sneeuw en veel zon. Absolute aanrader is Hotel Waldruhe!!! Gastheerschap ten top. mooie kamers, heerlijke sauna en geweldig eten! Mensen die klagen over dit dorp hadden zich van tevoren beter moeten informeren. Als je dikke apres ski wilt moet je lekker naar Val Thorens of Ischll gaan en het zesvoudige voor je vakantie uitgeven en een uur in de rij voor de lift. Kartitsch is echt lekker Oostenrijk; gezellig, rustig, vriendelijk en betaalbaar! Mocht je naar Kartitsch gaan: veel plezier in 1 van de vriendelijke hotels of pensions!!

• 7Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners