Kartitsch

We hebben een aantal aanbieders voor Kartitsch voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kartitsch voor je op een rij gezet:

Reviews over Kartitsch

voor mensen die van rust houden

Marijke
    26-2-2010

Ik heb in 2007 drie maanden in Kartitsh gewoond vanwege stage. De beginnende skiers hebben het in St. Ostwald erg naar hun zin gehad, de gevorderden skiers die jaarlijks terug komen vermaakte zich ook prima.

Persoonlijk zou ik hier nooit naar toe gaan, ik ben 23 jaar, wil ook apres ski en veel meer pistes, en die heb je hier niet. Er is 1 piste en een klein bospad. 2 horecagelegenheden, waar ik het wel naar mijn zin had.

Voor langlaufers is het gebied wel prima, maar toen ik er was kon je niet overal opstappen omdat de boeren dat niet toelieten, geen idee hoe dat nu is.

Hou je van rust, wil je niet teveel geld uitgeven aan een skipas/skihuur en neem je genoegen met weinig variatie, dan is dit prima.

Gereisd Alleenreizend in december 2006

geweldig dorp

fam: verbeet
    1-3-2009

het is een heel rustig en gezellig drop waar veel de zelfde mensen steeds heen terug gaan. het is zeker iets voor beginners maar als je al wat beter kunt skieen is het beter om naar slian te gaan. ( 10 min rijden )

wij zaten in gasthof: dolomitenhof het is een heel gezellig gastvrij hotel je krijgt genoeg eten ( eigenlijk veelste veel )

Gereisd Met vrienden in februari 2009

Kartitsch is uitermate geschikt voor beginners, en Maar de

Monique
    27-12-2007

Kartitsch is uitermate geschikt voor beginners, langlaufers en wandelaars. Maar ook voor de gevorderden die in een heerlijk rustig dorp met geweldige omgeving willen zitten en met eigen vervoer zijn. Binnen 10 tot 20 minuten zit je op de meest mooie pistes in Obertilliach, Sillian of de Helmbanen in Italie! In Kartitsch kun je nog voor normale bedragen een heerlijke wintersport beleven. Er is eigenlijk altijd sneeuw en veel zon. Absolute aanrader is Hotel Waldruhe!!! Gastheerschap ten top. mooie kamers, heerlijke sauna en geweldig eten! Mensen die klagen over dit dorp hadden zich van tevoren beter moeten informeren. Als je dikke apres ski wilt moet je lekker naar Val Thorens of Ischll gaan en het zesvoudige voor je vakantie uitgeven en een uur in de rij voor de lift. Kartitsch is echt lekker Oostenrijk; gezellig, rustig, vriendelijk en betaalbaar! Mocht je naar Kartitsch gaan: veel plezier in 1 van de vriendelijke hotels of pensions!!

Gereisd Met partner in januari 2007

kartisch is een gezellig dorp als je naar st

verbeet
    25-2-2007

kartisch is een gezellig dorp als je naar st.Oswald ging en naar sillian was goed want je werd er met de bus heem gebracht ( heel fijn dus) in kartisch was niet zo veel te doen je had geen apres skie en geen restaurand wij zaten in gastenhof dolomitenhof het was daar heel goed de bedden waren goed de badkamer was ook goed het eten wat je kreeg was ook perfect je kreeg heel veel eten wat we niet op konden en ze vroegen zelfs nog voor meer het was eigelijk een beetje over dreven als je ergens heen wild moet je eerst een sleutel vragen want om 11 uur is het hotel dicht dus dat was ook wel handig

Gereisd Familie in februari 2007

Kartitsch is zeer geschikt voor zomerwandelaars en in het

vogelzang
    6-3-2006

Kartitsch is zeer geschikt voor zomerwandelaars en winterlanglaufers.Wij verblijven in het gezellige Hotel Cis geleid door zeer vriendelijke Tiroler mensen.Het eten is daar heerlijk ener wordt nooit nee gebakken.hoi.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kartitsch scoort een 7,5 uit 10, op basis van 15 reviews