Appartement Val Sinestra

Appartement Val Sinestra

5Matig

Oostenrijk, Tirol, Kappl

Op vakantie geweest naar Val Sinestra?

5Matig

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Val Sinestra

• 1Marit21-04-2017

Nooit meer voor ons!!

Wij hebben hele nare ervaringen beleefd in dit appartement. De eigenaren kwamen steeds aan de deur en vielen dan tegen ons uit, omdat we blijkbaar hard met de deuren smeten. Nou dat deden we dus totaal niet!! Zij dreigden om de politie te bellen of ons een boete te geven, belachelijk! Wij waren uiteindelijk zo met de deuren bezig dat dat onze vakantie enorm beïnvloed heeft, ook al deden wij niets verkeerd. Die mensen weten niet waar ze mee bezig zijn! Verschrikkelijk.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 4Yvonne05-04-2017

Nooit meer Val Sinestra!

Bij aankomst al een onvriendelijke en dreigende toon. In het appartement aangekomen zag het er netjes uit, De eigenaresse heeft toen haar lange lijst met regels uitgelegd, de boetes die daarop stonden en de politie die ze anders zouden bellen als we deze boetes niet zouden betalen.

Na 2x niet vriendelijk gewaarschuwd te zijn dat we 'te hard' met de deuren gegooid te zouden hebben (wat al niet zachter kon dan dat wij deden), hebben we handdoeken tussen de deuren gelegd om een volgend dreigement met de politie te voorkomen. Als je de hele dag bezig moet zijn met de appartement eigenaren heb je zeker geen relaxte vakantie!!

Deze mensen zijn niet geschikt voor dit beroep.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2017

• 7Adeodata22-12-2009

Prima maar wel eenmalig

Op zich een prima vakantie gehad. Ik vond alleen dat de eigenaresse erg veel regels had, waardoor je onbewust erg veel rekening met haar hield. Wij zijn in het zomerseizoen geweest, dus veel naar buiten toe. Het is geen locatie waar je een dag lekker relaxed bij kunt komen. Het is een uitvalsbasis en in de buurt is genoeg te doen. Verder ligt het erg ver hoog in de bergen. Berg op en neer een aantal keren per dag op een smal weggetje met veel verkeer, dit was voor ons niet echt relaxed. Verder was de parkeermogelijkheid bij het appartement minimaal voor meerdere auto's. Goede herinneringen aan de Oostenrijkse zomervakantie, maar er zaten dus een paar niet-ontspannen onderdelen aan. Met kinderen kun je dus niet naar buiten, tenzij je zelf op pad gaat. Houd je van rust en houd je ervan om lekker iedere dag de berg op en af te rijden, dan is dit een prima locatie.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8sacha Smeets21-02-2008

Onze eerste keer in kappl, het appartement was netjes verzorgd. De eigenares is zeer betrokken. Onze zoon was ziek en ze stond met raad en daad voor ons klaar. Het appartement ligt hoog in de bergen, niet geschikt om te wandelen naar het dorp. Voor de deur stopte een skibus naar kappl, echter zeer beperkte bustijden. Halverwege de week kregen we weer schone handdoeken. Het appartement was goed verwarmd, in de avonduren soms te warm. De verwarming en water werd geregeld door zonneenergie. Ideaal appartement voor mensen die allen willen skieen, sávonds zelf iets willen klaarmaken en daarna vroeg naar bed te gaan. Wij hebben het naar onze zin gehad, maar gezien de ligging ver van het dorp, zullen wij dit appartement niet meer aan doen.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008

• 6marcel28-04-2006

Ook wij hebben een hele slechte ervaring met dit appartement. Dit is uiteindelijk zo hoog opgelopen dat de eigenaar ons in overspannen toestand (schreeuwend en snauwend) uit het appartement heeft gezet ,zonder opgave van reden. Volgens zijn vrouw had haar man een slechte dag op zijn werk gehad(chauffeur op de skibus}. Zijn vrouw maakte ook al geen ontspannen indruk. Deze mensen zijn niet geschikt voor dit werk. Nadeel erg ver lopen naar het dorp, koud binnen , voordeel skibus vlak voor de deur Nooit meer Val Sinestra!!!!!!!!

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in april 2006

• 2Deborah25-04-2006

Ook ik heb een hele slechte ervaring in dit appartement. Ik werd er steeds op geattendeerd zachtjes met de deuren te doen. Zodra ik de eigenaresse zag begon ze erover. Terwijl ik heel normaal met de deuren heb gedaan. Het appartement lag helemaal boven aan de berg. Op zich wel leuk maar erg onpraktisch als je uit eten wilt. Lopen was niet te doen. Het appartement was verder keurig, alleen erg koud! Niet warm te krijgen. Daar was niets aan te veranderen. Dat vond ik niet echt comfortabel. De eigenaresse gaf geen ontspannende indruk. Al het afval moest gescheiden worden. Volgens mij in vieren. Iets overdreven! Al met al, nooit meer Val Sinestra!!!!

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in april 2006

• 8fam. Honders03-09-2004

Wij zijn op het eind van het zomerseizoen daar geweest, en toen was er weinig meer te doen. De kabelbanen draaiden niet meer optimaal,dat was wel jammer. Het appartement zelf was heel goed, erg schoon en alles redelijk luxe voor die prijs. Het nadeel was wel dat je hoog op de berg zat, zodat je altijd ver moest rijden/lopen om ergens naar toe te kunnen gaan. Een half uur lopen voor een supermarkt of restaurant. Wij hebben verder wel een hele fijne vakantie daar gehad, de eigenaresse was heel aardig en stond altijd voor je klaar en had alles goed verzorgd, je kreeg op tijd nieuwe handdoeken en zelfs voor de vaatwastabletten was gezorgd. Er was zelfs een broodjesservice, iedere morgen lekkere verse broodjes! Een puntje nog: Er was in het appartement geen magnetron aanwezig, zoals in de beschrijving van de reisgids stond, maar een oven!

Gereisd in september 2004

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats