Appartement Subretta/Jäger

Appartement Subretta/Jäger

• Ligging t.o.v. pistes1,0

1 review over Appartement Subretta/Jäger in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes1

Je mag absoluut niet met schoenen binnen!! De skischoenen zijn een dag na het skieen nog nat omdat de schoenverwarming onvoldoende aanstond. Een dag na het skieen en snowboarden zit het ijs er nog op omdat ze opgeborgen moesten worden in een hok zonder verwarming.

De baas is vriendelijk maar de basin zeker niet!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Subretta/Jäger in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Subretta/Jäger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.