Hotel Silvretta

1e keer maar nooit weer!

Ramon L.,
26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Comfortzimmer geboekt. Was erg ruim met een grote (slaap)bank. Rest van de kamer minimaal ingericht. Slechte matrassen (springveren die tamelijk zacht of ingezakt waren). We hadden geen hoge verwachtingen gezien de prijs maar was evengoed teleurstellend. Zeer onvriendelijke eigenaren (incl. zoon die zijn eigen ouders belachelijk maakt bij het inchecken!). Eten is weliswaar 4 gangen maar mag geen naam hebben. Niets is vers. Bruine sla blaadjes op het buffet. 2e gang is altijd een pasta met een klein beetje saus uit een pakje en hoofdgerecht bestaat voornamelijk uit aardappels. Stukje voorgegaard vlees of (wit)vis en portie groenten die in een kleine kinderhand past. Bij het uitchecken spraken we per toeval een gezelschap die vertelden dat dit de 1e keer maar meteen ook de laatste keer was dat ze hier verbleven. Vonden ookde eigenaren en het personeel maar eigenaardige mensen. Had allemaal niks met de Oostenrijkse

Gastvrijheid van doen.

Geen aanrader!

Carla G.,
25-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geen heel slecht hotel maar nooit meer! Pluspunten: schone en ruime kamer, lage prijs en ligging tov de piste is geweldig. 100 mtr lopen tot aan de dalafdaling naar de gondel. Eind van de dag ook zo terugskiën. Minpunten: de receptie is nooit bemand. Je kunt bellen maar het duurt lang voordat iemand komt. Alle personeel incl. eigenaars komen stug over, niet gastvrij. De rooklucht komt je bij binnenkomst tegenmoet. Afkomstig uit de aparte bar (grottenbar) die inpandig ligt en waar stevig gerookt wordt. De deuren staan allemaal open dus rook en geluid vinden hun weg het hotel in. Het eten is erg karig en heel eenvoudig en wordt zonder enige vorm van communicatie zo op je tafel neergepland. Vraag liever niets aan het personeel want dan krijg je meteen scheve gezichten. Sfeerloos restaurant. De bedden zijn niet geweldig. Je voelt de springveren door de tijk heen. Wij hebben ons niet welkom gevoeld.

Dieses Hotel ist nicht Befehlenswert.

Theo Beelt,
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

We waren met 69 man. Het hotel is matig. Kamers zijn goed. de sauna zeer karig ingedeeld, geen tafeltjes, locker, mogelijkheid water te drinken dan in het toilet.

De Grot bar stinkt enorm naar rook waar in ieder geval het personeel rookt.

Het eten was matig. Vaak iets te laat en b.v. geen ei. ook salade buffet te weinig.

De oudere kelner met bril ronduit onbeschoft. Sanny en Marcel, jongere medewerkers oke.

De eigenaar en zijn vrouw deinzen niet terug klanten te schofferen. Nogmaals, ik geef de mening van de groep. Zeer onvriendelijk ! Ik kan me niet voorstellen dat men hier voor de 2e keer terug komt.

Prachtige omgeving!!

Hanny Schoneveld van Druten,
15-7-2017

Goed hotel, grote kamers, heel schoon, goed en lekker ontbijtbuffet, vier gangendiner met salade buffet en keuze uit 3 hoofdgerechten wandelkaart krijg je te leen.....kortom een uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel en behulpzame eigenaars.Iedere vakantiegangers krijgt de Silvrettakaart, gratis busvervoer en kabelbanen enz.

Prima hotel!

Karin,
26-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren hier met 2 gezinnen (4 kamers). Het waren zeer ruime kamers, goede bedden/matrassen, prima badkamer. Eten was goed en uitgebreid. Elke dag 4 gangen, te weten soep, daarna pastagerecht, hoofdgerecht (keuze uit vis, vlees of vegetarisch) en nagerecht en natuurlijk een saladebuffet. Ontbijt was ook uitgebreid. Eten werd wel snel gebracht. In het hotel was verder niet veel te doen, maar dat maakte ons niet uit (kamers waren ruim genoeg met een grote zithoek, om bij elkaar te zitten). Vlakbij het hotel is een Sparr supermarkt.

Kappl is een klein, en dus overzichtelijk skigebied. Je kunt skieen tot aan het hotel! Ischl is vlakbij, minder dan 10 minuten rijden.

De laatste keer

robert_raeymaekers
27-7-2014

Voor de 6 de maal naar dit hotel gegaan ,de kwaliteit is zo ver achteruitgegaan dat dit onze laatste keer is geworden, er werd op alles bespaard, zowel op personeel , als op het eten en het reinigen van de kamers, mede door de 3 autocars en het weinige personeel was er rustig eten er niet bij , alles werd snel op tafel gegooid zonder enige volgorde , zo was je nog je soep aan het eten en het tussengerecht werd al op je tafel gegooid, de grote van het hoofdgerecht werd verkleind en was er veel minder variatie zoals andere jaren , 4 maal dezelfde groente bij hoofdgerecht, bonen waren niet gaar enz.., saladebuffet werd niet aangevuld, ook het reinigen van de kamers was onvoldoende , ik als man merkte dit zelfs op , ook werden wij de eerste dag bij andere duitse gasten geplaatst , gelukkig kenden wij deze van vorige jaren , zij hebben ook besloten niet meer terug te keren , dit zegd genoeg,

Wij hebben ook plaatselijke bevolking gesproken , deze hadden dezelfde problemen gehoord,

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Broer Konijn
4-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Enkele jaren geleden hier ook geweest, mar de herinneringen waren vervaagd. We zijn er de afgelopen week met 10-12 personen geweest en dat was niet verkeerd. De kamers zijn (op de derde en vierde verdieping) verbouwd en wij hadden kamer 311 met zijn tweeen (een zeer ruime familiekamer). De bedden etc zijn goed. De badkamer ruim voldoende (maar we gingen altijd naar de sauna, dus hiervan weinig gebruik gemaakt) Het eten was goed maar werd in rap tempo opgediend. De overige bediening was leuk; de jonge "chef" is een eikel...geen aardig persoon.

Tov hotel Post bespaar je meer geld dan het verschil in kwaliteit; das dus prima. Bij zeer vroege terugreis krijg je en luchpakket mee (leuke verassing)

Een lekker weekend in Ischgl

Theo
14-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Sylvretta, vlak naast de piste in Kappl. Maar wij gingen voor Ischgl en dan zit je er vlak bij. Prijs/kwaliteit is perfect. Schone kamer, prima matrassen, badkamer kon er mee door. Je bent er voor het skieën. Ontbijt redelijk goed. Dinerbuffet: Uitgebreid salade buffet, soep, brood, daarna een voorafje en dan een keuze menu en nagerecht. Wifi € 10.00 voor de hele week in de ontvangst ruimte, maar wij hadden al een inlogkode van een paar weken geleden dus was het nu free wifi. 's Avonds weinig of niets te doen in het cafe of het bar gedeelte, maar zoals gezegd, daar kwamen wij niet voor.

Vriendelijke medewerkers en eigenaresse en dat alles voor € 49.00 halfpension. In Ischgl het dubbele voor hetzelfde aanbod. Ja je moet nu 4 minuten met de auto, maar dat kan ook met de skibus. 4 volle dagen genoten van Ischgl en het mooiste skigebied van Oostenrijk. En ik heb er al wat gezien.

• Ligging t.o.v. pistes9

Silvretta is een prima hotel, prachtige kamers, prima ligging dichtbij de piste (op loopafstand ook met kleine kids), goede parkeergelegenheid en mooi restaurant/bar/stube. Enkele minpuntjes: het personeel/de eigenaren zijn zuinig met informatie. Je moet zelf achter dingen aangaan en dan ook behoorlijk aandringen, als je iets wilt weten of regelen. Verder was het aanpassen van eten voor de kinderen niet zo eenvoudig. De ruimte voor ski's en schoenen is klein en helaas zijn schoenen de volgende ochtend soms nog vochtig. Maar.... het geheel is echt goed. Wij werden netjes behandeld, het eten was redelijk goed en de verhouding prijs-kwaliteit is top. Voor dit geld aan de piste van een geweldig skigebied.... het is aan te raden. Voor gezinnen met (jonge) kinderen is dit de ideale plek om wintersport te vieren. Wij hopen echt eens terug te komen!

hotel silvretta

rudi
15-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

mooie en grote kamers, vriendelijk personeel behalve de eigenaar zelf, 2 dagen niets geslapen wegens muziekoverlast van de bar tot 5 uur in de morgen, eten is wat ik aan mijn hond geef.wachten aan de reseptie doe je beter niet als er duitsers staan want die krijgen voorrang.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silvretta in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silvretta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.