Appartement Silvretta

Appartement
6,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

4 reviews over Appartement Silvretta in het Nederlands

Zal hier niet meer terugkomen

Maarten
4-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

Hotel Silvretta in Kappl is een goedkoop hotel met goede kamers maar dan is alles gezegd.

Bij aankomst niemand aan de receptie, als we iets nodig hadden was er trouwens nooit iemand aan de receptie.

Het eten was barslecht, ik ben zelf kok geweest en ik vind het schandalig dat iemand zo'n eten durft te serveren. Groeten en fruit uit blik, saus uit pakjes (en 4 dagen op rij dezelfde saus), mouseliveaardappelen uit een pakje,.................. Tevens werd het eten (4 "gangen") op een uur in uw strot geramd !

verder was er in het hotel niets te beleven, in de bar zaten we dikwijls alleen en Kappl zelf is doods.

• Ligging t.o.v. pistes9

Leuke week gehad eigenaar niks nors maar erg behulpzaam aardig persooneel en een leuke bar in de kelder.eten en drinken gewoon goed. mooie ruime kamers.
    • Ligging t.o.v. pistes8

Voordat wij met vakantie gingen hebben wij de beoordelingen over het appartement/eigenaar gelezen.

De verwachtingen waren hierdoor niet bepaald hooggespannen.

Het is ons erg meegevallen. Wij arriveerden vrij laat: 18.45 uur. Etenstijd voor de hotelgasten dus.

Desondanks nam de eigenaar alle tijd om ons het appartement en de skibergruimte te laten zien.

Ook stonden er iedere ochtend (op ons verzoek) een mandje met harde broodjes voor ons klaar op de balie van de receptie.

Wij hebben niets te klagen gehad:

- auto veilig en droog in de parkeergarage - iedere dag een schoon appartement, nieuwe handdoeken en geen gesjouw met afval.

Grote kans dat we hier nog een keer terugkomen.

• Ligging t.o.v. pistes10

Mooie appartementen met een prima ligging. Eigenaar was niet erg spraakzaam en behulpzaam. Het skigebied Kappl is een mooi klein ski gebied, vooral voor kinderen (laatste 2 jaar steeds nederlandse skileraren).

We hebben een aantal aanbieders voor Silvretta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Silvretta in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Silvretta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Silvretta scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.