Appartement Schiabfahrt

Appartement Schiabfahrt

8.7Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Kappl

Op vakantie geweest naar Schiabfahrt?

8.7Fantastisch

3 reviews over Appartement Schiabfahrt

• 2018
    9Hazekamp13-03-2018

Ieder jaar weer!!

Mooie, schone en ruime appartementen. Mooi gelegen aan de piste (20 stappen lopen). Broodjesservice!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

7Brit15-09-2013

Kappl een mooi dorp

Het appartement was wel netjes met mooi uitzicht. De badkamer erg klein ook het balkon erg smal. De verbinding van internet was matig Bij aankomst slechts 2 handdoeken na 4dagen 1 schone maar bij navraag konden we eentje erbij krijgen voor € 1,00 ?? Nog nooit meegemaakt in Oostenrijk ! Tja het is maar wat je bent gewend! Wij komen hier niet meer terug.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9jannyvdbrink14-12-2010

Geweldig

Zomer 2010, 2 weken in Haus Schiabfahrt. Een heerlijk appartement.!! Zo goed als nieuw, erg schoon en ruim genoeg voor 3 pers. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Mooie omgeving. Voor ons de 1e keer in Oostenrijk. 2 weken lang prachtig weer. Voor ons viel er eigenlijk niets meer te wensen. Zeker een plaats om aan te bevelen, maar voor ons ook om nog eens terug te keren. Nadien hebben we nog een lange periode "heimwee" gehad naar deze plaats en vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

0 tips over Appartement Schiabfahrt