Appartement

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Hohspitz an der Piste voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Hohspitz an der Piste in het Nederlands

2008

Het is echt een heel mooi plekje

Annemiek
18-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is echt een heel mooi plekje. Alleen voor snowboarders is het laaste stukje wel even lopen. Maar daarna sta je weer boven aan de berg en kun je nog lekker naar het huisje glijden. We hebben echt een heerlijk week gehad.

Gereisd Familie in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hohspitz an der Piste in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hohspitz an der Piste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.