Bed and Breakfast Haus Margretha

Met jonge kinderen

Karen Sterk
31-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zoek je een warm thuis, geen extreme luxe maar alles schoon, goed onderhouden, fijne bedden en een uitstekend ontbijtbuffet? Lieve mensen met hart voor hun gasten. Aan de buitenkant van het dorp dus rustig gelegen met een prachtig uitzicht op de besneeuwde bergen. Op loopafstand van het centrum. Gratis skibus naar de piste (10 minuten). Centraal gelegen tussen meerder prachtige skigebieden Ischgl, Galtür, See. Goed bereikbaar met eigen vervoer of skibus. Meerdere winkels in het dorp.

Zeer kindvriendelijk, behulpzaam. Haus Margaretha is een must voor de echte liefhebber

Haus Margretha Kappl

arie
16-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles perfect in orde vriendelijke mensen helpen met alles en kunnen je ook veel dagtripjes adviseren komen er al vele jaren met zeer veel plezier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Haus Margretha in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Haus Margretha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.