Hotel Garni Chalet Montana

Hotel Garni Chalet Montanastersterster

7.8Goed

Oostenrijk, Tirol, Kappl

Op vakantie geweest naar Garni Chalet Montana?

7.8Goed

• 7.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Chalet Montana voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Garni Chalet Montana

• 8fam Vandenbulcke31-08-2011

zeer vriendelijk personeel/eigenaars

lekkere "oostenrijkse" keuken, vriendelijke eigenaars en personeel; kleinschalig hotel met persoonlijke bediening. Propere maar iets verouderde kamers. Kleine tuin en ligging niet zo mooi; toch doen ze hun uiterste best met onder andere een barbecue in de tuin.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Rineke13-08-2011

Gemoedelijk hotel

Leuk niet te groot hotel met vriendelijk personeel en goed ontbijt en diner. Kamer is voldoende met een mooie doucheruimte en goed schoon. In de omgeving zijn zeer veel mooie wandelroutes en er is ook een klein meer waar het goed toeven is. Seefeld is ook een gezellig plaatsje met veel restaurantjes en terrasjes. Vanuit het hotel is het goed te lopen naar Seefeld (ca. 10 minuutjes).

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9verbeeck rik02-11-2008

wij gaan zeker terug in 2009"

alles ok . prijs-kwaliteit . vriendelijk onthaal . mooie streek en goede ligging . wij gaan zeker nog eens terug .ps : periode : 1 week juli 2008.

Gereisd met partner in november 2008

• 6Freddy10-08-2008

Slechte uitbating

Het is niet proper, balkon al maanden niet gepoetst, vuile handdoeken hangt men terug op de rek, vuilbakje drie dagen niet geledigd, de badkamer is minstens 25 jaar oud evenals de rest van het interieur. De koffie en theewater zet men 's morgens in thermosflessen en zijn namiddag koud. Frisdrank? alleen lauw mineraalwater. De bazin is zelden of nooit daar (ze was op vakantie volgens één van de meisjes, alleen één van de 2 meisjes is vriendelijk en doet haar best(de duitse). Onderhoud tuin laat de wensen over. Croque Hawai noem ik geen avondeten. Het ontbijt is echter wel goed. De sleutel lag bij aankomst met een briefje met kamernummer aan het onthaal (zoek het maar uit) , er was niemand. Voor de overname in mei was het volgens één van de gasten merkelijk beter. Ik kom er niet meer en aan de andere gasten te horen blijven die ook weg. Geen drie sterren waard, de eerste de beste gaststube is stukken beter.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Brenda24-07-2008

gelukkig hadden we goeie bedden en lekker eten

Een op zich goed ogend hotel met vernieuwd kamermeubilair en een goede keuken. De 2 meisjes die voor de bediening tijdens de maaltijden zorgen doen zeer hun best maar nieuwe uitbaters zijn echter heel zelden aanwezig. Bij aankomst is niemand aanwezig, de kamersleutel ligt aan de receptie op een briefje met de naam en het kamernummer geschreven, de rest zoek je zelf maar uit. Je krijgt in het hotel totaal geen informatie over wat te zien en te doen in in Seefeld en omstreken. Van de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van frisdrank en thee en/of koffie tijdens de dag komt niets in huis want er is niemand die u die drank kan bezorgen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8claire21-07-2007

Onze vakantie (1 week in juli 2007) hier is erg goed meegevallen. Zeer vriendelijk onthaal, nette kamers, eenvoudig en lekker eten, rekening houdend met ieders wens. Uitgebreid ontbijtbuffet, 's avonds 3 gangen(soep, hoofdgerecht en dessert).Ook vermeldenswaard : gedurende de hele dag (tot en met het avondeten)was er kofiie, thee en frisdrank gratis naar believen aanwezig (bij avondeten ook wijn en bier). Gelegen op wandelafstand van Seefeld. 1 minpuntje toch vermelden : kamers waren niet erg geluidsisolerend..maar er was die week weinig geluidsoverlast. We waren tevreden met onze hotelkeuze (geboekt via contactadres op internet)

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2007