Vakantiehuis Gandle

Vakantiehuis Gandle

7.2Goed

Oostenrijk, Tirol, Kappl

Op vakantie geweest naar Gandle?

7.2Goed

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Gandle

• 2019
    7Leonie30-01-2019

Fijn verblijf op een goede plek!

Gandle heeft een ‘haus Gandle’ en een ‘apart Gandle’. De eerste is max. voor 7 personen de tweede voor max. 9 personen. Dit jaar zaten wij in haus Gandle. Een vriendelijke oudere gastvrouw met een eigenaardige man staat altijd klaar. Heeft een kleine keuken met een kleine koelkast en oven maar waarin alles goed werkt en compleet is. 2 slaapkamers hebben een balkon. In elke ruimte kan een raam open. Je kan vanuit het huis in 10 min. naar het dorp lopen waar je goed kunt eten in Hotel post, boodschappen kunt doen bij de spar, brood kan halen bij de bakker en je skipas halen naast de intersport. Ski materiaal kun je een stuk goedkoper halen bij een kleine verhuur in dezelfde straat als haus Gandle vlak voordat je de kerk passeert aan je rechter hand. De ligging van het huisje is echt mooi. s’ Ochtends loop je de piste op en ski je naar de lift in 1 min. Vanuit daar kun je naar boven om zin Kappl te skiën of de bus pakken richting Ischgl.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

8Huitenga22-03-2010

Skietjes onder en skien maar!

De slaapkamer in het huisje zijn heel ruim! op alle 3 slaapkamers zijn 3 bedden en er kan eventueel ook makkelijk nog een campingbedje erbij worden gezet. het slaapkamertje waar het stapelbed in staat, past ook alleen een stapelbed, maar dat is verder niet erg. Verder was het er wel schoon.

Wij vonden de woonkeuken ERG klein...... een keuken met een bank en een tafel. Je kon niet even lekker liggen op die bank ofzo.

Beneden is er een bad, maar ja kan er amper douche want de douche kop komt tot je heupen. Boven hebben we elke keer gedoucht maar dat had ook gevolgen.... dan had je beneden in de badkamer lekkage.

Verder is het super om te skieen een erg leuk skie gebied. (ook voor de kleine kinderen!) Je stapt uit je huisje en doet meteen je skies onder en skieen maar naar het dal en met de gondel omhoog! Een zeer geslaagde vakantie! Alleen ze moeten de douche even kitten en dan is het een prima huisje!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010