Kleine hotelsWeer vandaag17°12°
8,1

• Ligging t.o.v. pistes6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Edelweiss-Schlössl voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Edelweiss-Schlössl in het Nederlands

Top vakantie!

Van de klundert
10-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6

Top! Van 9 t/m 17 maart 2019. De skibus stopt letterlijk voor de deur. Wat een mooi schoon en verzorgd hotel! Lieve familie aan het roer en niets is te veel. Je kamer word iedere dag opgeruimd en schoongemaakt. Prima eten en geweldig ontbijt! Dus een top vakantie gehad!

Gereisd Met partner in maart 2019

Super goed schoon net hotel.

Henk
15-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Oostenrijkse gastvrijheid in een schoon hotel. Vriendelijk personeel en goed eten zowel in de ochtend als in de avond Wij zijn hier al vaker geweest en komen steeds terug. Prijs kwaliteit verhouding is geweldig Verbinding naar Ischgl is goed als je vijf minuten naar beneden loopt. Anders 1 keer per uur

Gereisd Met partner in januari 2017

Echt genieten

René
1-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

pluspunten: heel erg vriendelijk personeel in een super mooi hotel. De eieren worden op bestelling lekker gebakken en er is een ruim assortiment bij het ontbijt. 's Morgens kun je kiezen wat je 's avonds graag eet of je nog aangeven of je pizza's of à cart wilt eten. Ruime en lekkere keuze uit het diner- voorgerechten buffet en het hoofd en nagerecht wordt op bestelling mooi geserveerd. Alles is echt schoon. Nergens stof of plak en een prachtig uitzicht. auto gratis parkeren en als er plaats is in de garage. Ruim tv aanbod inclusief BVN en een skikelder met schoenendrogers. wij hebben hier een super verblijf gehad. (als je rechtstreeks bij het hotel reserveert is het voordeliger dan via een touroperator)

minpuntje: de bus komt maar 1 keer in het uur langs maar met de auto waren we ook in een paar minuten in Ischgl.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2016

aanrader

Fam Vink
12-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het personeel is echt servicegericht. Vragen en opmerkingen worden echt serieus genomen. Wij hebben nog nooit zo'n schoon hotel gehad.Fijn uitgebreid ontbijtbuffet en goede keuken.Rustige ligging

Gereisd Met partner in maart 2016

geweldig

Leon
19-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heel mooi hotel, prachtige kamers, zeer goed ontbijt en avondeten, zeer goede en vriendelijke bediening.

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Hoge gastvriendelijkheid van personeel en diensten

Skigroep de Daltons
16-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Van kamer tot en met ontbijt en avondeten was alles perfect en vriendelijk in orde! Mooie Torenkamer met prachtig uitzicht. Zeer vriendelijk personeel. Goede ontvangst, begeleiding en adviezen. Wij komen terug!

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Fijn en gezellig hotel. Heel schoon, lekker eten.

john en miranda verhoeks
7-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn voor het derde opeenvolgende jaar naar Hotel Edelweiss-Schlossl geweest en wederom vonden wij ons verblijf heerlijk. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Fijne schone kamers en goed eten. Prima ligging t.o.v. skigebieden. Kortom, wij gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met partner in januari 2016

Heerlijk echt Oostenrijks hotel

Genoveve van der Heijden
1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben een heerlijke week gehad! Prijs/kwaliteit verhouding is top. Het eten is top en voor het personeel is niets te veel. De kamers zijn schoon en netjes. De bedden niet te hard en niet te zacht. Lekker geslapen. Uitgebreid Ontbijt en als je wilt wordt er een lekker eitje voor je gebakken etc. Veel keus in yoghurt met vruchten, allerlei muesli/cruesli. Verschillende soorten brood en beleg. Voor ieder wat wils. Onder het hotel is een pizzeria en onder de halfpenison formule kun jje ook voor Pizza kiezen. Vrienden uitnodigen en mee laten eten is ook geen probleem. Het restaurant wordt desnoods even omgebouwd om het mogelijk te maken. Het hotel is wat verder uit het dorp gelegen, maar de skibus stopt voor de deur. Voor de richting Ischgl moet je in het dorp even overstappen op een andere bus.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 21 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel met lekker eten

Matthijs
6-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooi, fris hotel met prima prijs-kwaliteitverhouding. Zeer vriendelijk en hartelijk personeel. De hotelmanager/eigenares, Manuela, is wat apart in de omgang maar zeker hartelijk. De overige medewerkers zijn al even vriendelijk en toeschietelijk. Het eten is super, zowel het ontbijt als het diner. Natuurlijk zijn bepaalde dingen soms (tijdelijk) op, maar dat is niet vreemd in een klein hotel als dit. De auto kon gratis in de parkeergarage staan en dat is een waardevol extra. De skiruimte is wat aan de kleine kant, maar dat was voor ons geen probleem doordat het nog erg rustig was. De skischoenhouders én de skistandaard zijn verwarmd, zodat de volgende dag schoenen en ski's mooi droog zijn. De standaardkamers zijn wat aan de kleine kant; het is lastig om, eenmaal uitgepakt, je koffer(s) ergens te laten. Dat werd creatief opgelost door de eigenares; ze werden elders in het hotel opgeslagen. De bedden zijn lekker stevig, maar niet te hard. Kleine, maar schone badkamer.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

prima gastvrij hotel

fam verhoeven
30-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een prima hotel,de toegangsweg is wat smal,en bij hevige sneeuwval kan het aan en afreizen wat problemen opleveren,maar de skibus is dan een prima alternatief,hotel beschikt over een eigen parkeergarage,wat erg prettig is.Het eten is er prima alleen de maaltijd duurt ontzettend lang door de manier van serveren ,weinig logica in de bediening,dit samen met de tropische temperaturen binnenmaakt dat de maaltijd ieder avond een hele zit was. personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig

Gereisd Met vrienden in december 2012

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinKapel, Opslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss-Schlössl in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss-Schlössl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.