Hotel Christophorus

Meer hotelinfo

22 reviews over Hotel Christophorus

• 6Lyndia Douwes02-04-2013

Net hotel maar geen 4*!

Het eten is absoluut geen 4* niveau, wel verzorgd maar karig/amateuristisch. Eten tussen 18:00 en 19:00 draagt niet bij aan een vakantiegevoel, daarna geen bar meer om iets te kunnen drinken. Geen zeepjes etc op de kamer, slechts 1 badhanddoek per persoon. Sauna beperkt, op verzoek, open. Het hotel is wel heel schoon en de kamer was ruim maar het geheel komt wat 'zuinigjes' over door vele kleine dingen (de 'menukaart' voor het avondeten is bijv. een google-printje dat 's ochtends -letterlijk- met een pen erbij op tafel wordt gegooid, we hebben erom gelachen maar het heeft zogezegd geen 'sjeu' allemaal.

• 7wvm08-02-2013

goede locatie

mooi en comfortabel hotel.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 9Isabel12-06-2012

Aanrader

03/06/2012: Na een aantal reviews te lezen was ik toch wel benieuwd naar het hotel. We werden vriendelijk onthaald en kregen een appartement met balkon en mooi berg zicht (we gingen eigenlijk in edelweiss logeren). Het ontbijt was altijd lekker en genoeg keuze. Bij het avondeten kregen we altijd de keuze wat we wouden eten, we kregen elke dag verschillende soorten soep, salade, hoofdmaaltijd en dessert (we waren dan ook alleen in hotel). Ook onze fietsen konden veilig opgeborgen worden en kregen ook een huissleutel mee. Wij waren heel tevreden klanten en raden het iedereen aan.

• 9Rob mali19-09-2011

Geweldig!!!

Het is een mooi hotel met mooie kamers. Het ligt dicht bij de pistes en het ligt ongeveer 7 km van ischgl. Het eten is geweldig en in de avond heb je een keuze menu. Ze zijn leuk voor de kinderen en het is er kortom geweldig!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10Rob08-01-2011

fantastische plek

Hotel Christophorus is een geweldig hotel. Het bestaat uit een oud gedeelte waar appartementen zijn ondergebracht en een nieuw gedeelte met mooie luxe kamers. Frau Waibl de eigenaresse heeft het vaak heel druk maar wil altijd wel iets extra's voor je doen. De pizza's zijn geweldig (worden bij de pizzeria van haar dochter gehaald). Er is een keuze uit menu's maar mocht er niets naar je smaak zijn kan je altijd naar iets anders vragen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Fam. Post19-01-2010

Fantastische plek

In hotel Christophorus zijn wij met drie gezinnen tijdens de Kerst en nw. jaars wisseling geweest. Met kleine kinderen moet je altijd weer afwachten zijn ze niet vervelend naar de eigenaar en personeel als natuurlijk de andere gasten. Onze vrees werd binnen enkele dagen weggenomen want ze konden in de kinderhoek en daar buiten vrij spelen. Liedjes zingen onder de kerstboom het hoorde er allemaal bij. De kinderen konden voortijds eten en daarna naar de speelhoek en de ouders konden rustig eten. Over het eten niets anders als lof het was iedere dag overheerlijk en zoveel als je maar wou. De locatie is zeer goed dicht bij de pistes van Kappl en 7 km van Ischgl. Het kan niet beter daarom kunnen wij dit Hotel bij een ieder aan precenteren mooie ruime kamers die iedere dag werden schoon gemaakt. Wij hebben er 14 gezellige dagen door gebracht en zeker voor herhaling vatbaar. Het echtpaar Waibl en personeel willen wij bedanken voor de gezellige vacantie. De groeten van fam. Post uit Urk

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 6a. Groffen17-11-2009

niet voor herhaling vatbaar

Noodgedwongen hier beland omdat de dochter van edelweiss schlossl ons niet wilde ontvangen ondanks boeking. Het ontbijt is ver beneden de maat, te weinig en in 7 maal ontbijt 3 maal verse broodjes gekregen. Ook inderdaad 6 eieren voor 16 personen. Avondeten zeer simpel,alleen vlees wat zeer snel klaar is.

• 6Faustina en Gert07-10-2009

wel leuke verblijf maar niet meer te herhalen

Wij zatten in het nieuwe gedeelte van het hotel. De kamers waren heel mooi en schoon. Nadeel geen eigen balkon. Familie Waibl was zeer vriendelijk...maar het warm eten was zo slecht..brrrr. Kappl is een klein dorpje, mooi gelegen en vlakbij de prachtige natuurreservaten. Wij gaan zeker terug naar Oostenrijk maar kiezen voor een ander hotel.

• 8B.C.J. Uffen31-03-2009

Voor herhaling vatbaar

Hotel Christophorus wordt geleid door Mw. Waibl. Zij is de spil van dit hotel. Wat touroperator niet verteld is dat zij de goedkoopste kamers bespreken. Deze zijn in het oude gedeelte met dakraam, zonder balkon, maar wel schoon. In de brochure zie je de de mooiere kamers; dit is gewoon misleiding. Voor € 5 p.p.p.n. kregen wij een upgrate. Ondanks het einde van het seizoen werden wij goed en vriendelijk behandeld. Uitgebreid ontbijt (altijd genoeg) en 's avonds een keuzemenu. Bij vertrek kregen wij (zonder extra kosten) koffie en broodjes mee. Frau Waibl: Vielen Dank!

Fam. Heikens en Uffen

• 6Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 5Mike Odekerken01-03-2009

NOOIT MEER!Fam.Odekerken

Hotel Christophorus in Kappl is zeer slecht!Wij hadden de enige suite die ze hadden als huwelijksreis geboekt! Dit was bij het hotel bekent. Eigenaresse Mw.Waibl heette ons kortaf welkom: "De kamer was nog niet klaar" Verder geen persoonlijk woord, geen uitleg over relaxruimte in hotel over hoelaat diner en ontbijt was etc. Daarnaast kwam het hotel zijn beloften niet na:avondeten passieloos,bubbelbad op de kamer was stuk (had ze stiekem niet medegedeeld), verwarming was ook stuk, warmtewand op kamer defect en de kamer was smerig. We hebben dezelfde dag mw. Waibl netjes gevraagd hoe ze de zaken dacht op te lossen. We proefden dat ze een gehaaide oneerlijke zakenvrouw was en afspraken niet na zou komen.Tot 3 x toe netjes gevraagd of er al meer duidelijk was. Ze bleef ons ontlopen.Bij de 4e x vragen gaf ze aan " hierin geen zin te hebben". " Jullie kunnen vertrekken was haar letterlijke antwoord" Kortom: we zijn nuchtere mensen maar laten niet met ons sollen, hopelijk u ook niet.

0 tips over Hotel Christophorus

0 vragen over Hotel Christophorus