Gasthof Auhof

Wellness hotel, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag1°-7°
Gasthof Auhof

• Ligging t.o.v. pistes8,8

Laatste review

Zeer slechte, brutale kelner in restaurant. Kan de drukte van het restaurant niet aan bij drukte!

Geeft de schuld ,van zijn fouten , aan anderen (o.a.kok)

Eigenaar, man op hoge leeftijd, die geen interesse meer heeft in de gang van zaken van zijn hotel.

Misschien goed hotel in de wintermaanden, maar absoluut geen goede plek in voorjaar of zomer!

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin
Sauna
Parkeren mogelijk

9 reviews over Gasthof Auhof in het Nederlands

Geeft de schuld ,van zijn fouten , aan anderen (o.a.kok)

• Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, ruime kamer en prima eten. Dit is goed gelegen hotel voor als uitvalbasis voor de motorrijder om mooie motortochten te rijden.

gezellig, vriendelijk hotel

Elke
17-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Auhof is een familiaal hotel met zeer vriendelijk personeel, lekker eten en mooie aangename kamers.

uitstekend 4 sterren hotel

robert
4-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zijn er met de Kerst 2011 geweest ,op kamer 203.Goede en ruime kamer incl.kluisje ,tv(duitstallige zenders),met balkon.Ook de badruimte is groot genoeg.Geen gratis draadloos internet op kamer,tegen betaling, voor 10 uur betaal je 18 euro.Kamer voldeed ruim en was ook schoon.Zoals eerdere beoordeling ,ski lift naast de deur net zoals bus verbinding richting Landeck c.q. Ischgl,Galtur.Maar het beste was wel het bedienend personeel en het eten naar mijn mening.Een aanrader.

Super locatie

fam. Schans
15-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super locatie voor een leuke prijs. Pal naast de apres ski en pal naast de gondel naar het dalstation.

Eten is prima. Apres ski jause stelt niet zo veel voor.

Kamers zijn heel goed.

superlocatie

fam. Schans
2-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel! Wij waren er in de voorjaarsvakantie. Wel erg druk bij de (enige) gondel naar het bergstation. Hotel ligt pal naast de piste en de gondel. Echt super. Apres-ski naast het hotel met binnendoorgang naar hotel. Handig met kids. Die kunnen zich in het hotel vermaken en paps en mams in de bar.

We hadden wel iets meer vermaak voor de kids (tussen 6 tot 12 jaar) verwacht. Er staan wel een voetbaltafel, flipperkast en autoracespel, maar overal moet geld in. Verder alleen voor de hele kleintjes een speelruimte.

Eten was prima. Keuzemenu en voor de kids altijd buffet.

Ideaal gebied voor beginnende kinderen. Overzichtelijke oefenhellingen bij het bergstation.

In de bus 10 min. naar Ischgl: supergaaf ski-gebied!!!!!! Zeker heen gaan.

Wij vonden het al met al voor herhaling vatbaar.

2008

Ideaal hotel

Martin en Ria
30-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

In 2007 geheel gerenoveerd hotel. Waarbij toch de gezelligheid en autenthieke Oostenrijkse stijl behouden zijn gebleven. Zeer vriendelijk personeel. Het hotel naast de Bergbahn van het skigebied Kappl. Bushalte naar Ischgle voor de deur. (10 minuten naar Ischgle). Gezellige apresski bar naast het hotel.

Een aanrader. Vooral de soep die gereed staat als je terug komt van het skiën is geweldig.

Aanrader in de buurt van Ischgl

Annemarie
22-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel prettig hotel met mooie kamers en goede bedden. Ligging naast de bergbahn van Kappl. Het eten is heel verfijnd en de wellness heerlijk. Op 7 minuten afstand met de auto naar Ischgl. Hier gratis parkeren en direct aan de gondel naar een overweldigend skigebied. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

perfect vakantie adres

T.Duursma
13-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Motorvakantie in Auhof. Prima motorroute's. Uitstekende keuken en idem kamers. Dit hotel is in 2007 geheel gerenoveerd en uitgebreid.

We hebben een aantal aanbieders voor Auhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Auhof in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Auhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.