Appartement Apart Riverside

Mark
2-11-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Eigenaar communiceert moeizaam, is slecht bereikbaar, verzoekt om een mail te sturen welke hij dan structureel niet beantwoord. Heel vreemd allemaal. Mooi appartement, dat wel.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2013

Mooi appartement, eigenaar zeer wisselend

Jeroen Wilborts
24-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

mooi appartement, ruim, schoon, goed te bereiken. Hier waren we zeer tevreden over. Echter zijn met de eigenaar geen afspraken te maken. Heeft een aantal keer beloofd om een aanbieding te doen voor volgend jaar, maar doet dit steeds niet. Circa 10x gebeld, gemaild, ook met hem gesproken en steeds gaf hij aan binnen 1 week een aanbod te doen. Op deze wijze heeft hij ons ongeveer 4 maanden 'aan het lijntje gehouden'. Hierdoor weten we niet (met 3 gezinnen) of we weer konden komen. Hierdoor hebben we uiteindelijk toch een zeer onprettig gevoel overgehouden aan het huis. Dit komt dus wel echt door de eigenaar.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Apart Riverside

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apart Riverside in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apart Riverside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.