Appartement Apart Garni Niederhof

Appartement Apart Garni Niederhof

8Fantastisch

Score uit 1 review

Oostenrijk, Tirol, Kappl

Op vakantie geweest naar Apart Garni Niederhof?

8Fantastisch

Score uit 1 review

• 7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Apart Garni Niederhof voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Apart Garni Niederhof

• 2018
    8Helga20-04-2018

Super

Wij zijn hier geweest met familie en vrienden met jonge kinderen. Groot huis met ruime slaapkamers, elke kamer heeft eigen toilet en douche. Het huis heeft gerenoveerde slaapkamers en oudere slaapkamers, bij de oudere slaapkamers is de watertemperatuur beetje lastig te regelen. Makkelijk op te lossen door bij een andere kamer te douchen. De bedden liggen prima. Grote garage onder het huis waar geparkeerd kan worden. Skihok aanwezig waar de spullen neergezet kunnen worden. Eetkamer is net groot genoeg voor 20 personen. Huis was schoon toen wij er kwamen. Erg fijn. Kinderen hebben genoeg ruimte om te spelen in het huis. Rondom het huis is het niet toegankelijk om te spelen. Het huis ligt op een helling, weinig mogelijkheden om bijv. Sneeuwpop te maken. Het dorpje is prima af te wandelen. De skilift niet, wij gingen elke keer met de auto wat ook goed te doen is. Voor de mensen die niet skiën en willen kijken is het ook te ver om te lopen. Sunny Mountain is het skigebied waar geoefend wordt. Dit ziet er goed uit. Veel kleine liftjes om het zo onder de knie te krijgen. Verder ook mooie pistes om te skiën. Het skigebied ligt op het zuiden en erg zonnig, ondanks dat wij er met -20 graden zaten was het toch door de zon prima te doen. Kortom een heerlijke vakantie gehad. Een aanrader dit.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018