Chalet Alpenhof

Chalet Alpenhof

8.2Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Kappl

Op vakantie geweest naar Alpenhof?

8.2Fantastisch

• 7.8Hoeveelheid ruimte
  • 7.3Inrichting

Chalet info

Meer chalet info

6 reviews over Chalet Alpenhof

• 6boerhof22-08-2010

leuk chalet

perfect restaurant wel een stukje lopen skibus stopt voor de deur. kunt makkelijk naar ischl of kappl tevens het rodelen is erg leuk.moet alleen een erg smal wegje omhoog.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 9Bert en Janneke14-03-2010

Heerlijk weekje gehad

We hadden een 'last minute' geboekt voor dit chalet. Zes dagen voor de wegwerpprijs van €185 !!! We wisten dus niet hoe de prijs/kwaliteit verhouding zou zijn maar achteraf gezien is 'uitmuntend' nog een understatement. Na een beroerde heenreis werden we allergastvriendelijkst ontvangen door Boudewijn en Berna die hele week zorgden voor een huiselijke, gezellige en ontspannen sfeer in dit chalet en zich de perfecte chaletstaf toonden. Voor ons was de verzorging top. Ook het diner 's avonds in hotel Edelweiss-Schlossl was zonder meer goed. Netjes, afwisselend en lekker. Ook hier was het personeel vriendelijk en voorkomend. Het chalet is niet luxe maar voldoende ingericht. Keuken is aan de kleine kant en de dekbedden nogal kort maar omdat wij bij lange geen twee meter zijn gaf dit geen onoverkomelijke problemen. Kappl is een leuk en gezellig klein skigebied, voor een week misschien niet voldoende maar in Isschgl (10 min rijden) kan iedereen zijn ei kwijt. Overall een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Saskia Veenstra04-03-2010

Zeer gezellige week gehad in een ski chalet.

We werden heel hartelijk ontvangen door met koffie, thee en limonade voor de kinderen. En ook nog een zelfgebakken taart erbij. Heerlijk na een zo'n rit in de auto. We boeken al jaren een catered ski chalet. De gastvrije ontvangst, het regelen van de skipassen en de informatie die je krijgt over het dorp en het skigebied door je eigen Nederlandse chaletstaf is werkelijk zo geweldig. Zo'n service krijg je nergens. We hebben dit jaar gekozen voor een ski chalet waarbij het diner in een restaurant is. Normaliter kiezen we een chalet waarbij ook het driegangendiner in je eigen chalet wordt verzorgd en dat bevalt ons ook uitstekend. Het is leuk dat je bij deze reisorganisatie die keuze kunt maken. Het eten was zeer goed. Een heel sfeervol restaurant met veel Tirools houtwerk. De sfeer die je wilt. Gezellig barretje waar we voor het eten een biertje pakten. De eerste dagen geskied in Kappl en daarna naar Ischgl gegaan. Een magnifiek gebied. Volgend jaar weer en ook met deze reisorganisatie.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 8Pieter Dinteloord27-08-2009

Een prachtig skigebied en dichtbij Ischgl

Een helemaal te gekke week gehad in Kappl. Dit mede te danken aan de gezellige chaletstaf Sarah en Vincent. Een alleraardigst Nederlands/Belgisch stelletje. Heerlijk hoor die service die wordt verleend. Vorig seizoen zaten we ook bij met deze formule maar dan op een andere bestemming. Toen en nu helemaal fantastisch. Wat ook leuk was dat de chaletstaf een geweldige rodelavond had georganiseerd. Gezellig met elkaar wat geborreld en heerlijk gegeten. Het mooie van zo'n formule is dat je nergens naarr om hoeft te kijken. Toen we het voor het eerst boekten dachten we dat het toch wel duur zou zijn, met het idee dat je Nederlands personeel hebt die de hotelservice regelt, maar dat is niet het geval. Ischgl is trouwens ook een mooi skigebied en je bent er vanuit Kappl zo met de bus of auto. Dit jaar gaan we Frankrijk met deze organisatie eens proberen.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8Jos Okkersen27-02-2009

Goed catered ski chalet

Leuk en schoon chalet. Goed diner in top restaurant. Wel een klein stukje met de skibus naar de lift. Maar te overzien. Mooi dat je in zo'n catered chalet nergens meer naar om hoeft te kijken. Dat blijft ieder jaar toch weer heerlijk.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9K2er28-08-2008

Super appartement met een super arrangement

Via verhuurorg. geboekt en dit is toch echt geweldig. Bus voor de deur. Super ontbijt en in de avond een heerlijk diner. Dus echt een aanrader. 2009 zijn wij weer van de partij.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008