Vakantiehuis Alpengruss

Vakantiehuis Alpengruss

7.5Goed

Oostenrijk, Tirol, Kappl

Op vakantie geweest naar Alpengruss?

7.5Goed

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8.3Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Alpengruss

• 9miranda goedhart07-01-2014

geweldige vakantie gehad hier

Het huis was geweldig wij waren hier met 8 volwassenen en 4 kinderen er was ruimte genoeg, we hadden zelfs bedden over. De eigenaresse was echt super aardig zij had sleetjes geregeld voor de kinderen en naast het huis kun je sleeën. De bus stopt bijna voor het huis dus je kunt als je wilt de auto laten staan. Broodjes service is ook perfect s'avonds voor 21.00 uur doorgeven en 's morgens om 7.00 uur staan ze voor je klaar, kortom wij hebben het hier geweldig gehad.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 9R.18-12-2011

Wat een geweldig plekje

In meivakantie 2010 zijn we hier geweest met ons gezin (3 kids van 11, 9,7). Huisje hoog op de berghelling met veel steilie plekken, dus voor echt jonge kinderen niet geschikt (te gevaarlijk). Wij zijn geen skiërs maar begrijpen dat je in Kappl goed kan skiën (voor beginners). Het huisje is lekker kneuterig en supermooi uitzicht op de alpen. Ligging centraal t.o.v. andere bezienswaardigen. Vlakbij Landeck en Ischg, alles goed te berijden. De eigenaresse is erg vriendelijk en er is ook een broodjesservice. Groot balkon aanwezig. Elke kamer een aparte doucht. Minpuntjes: harde banken in woonkamer maar wel gezellig. Vanaf 1 mei tot zomerseizoen alle restaurants en kabelbanen gesloten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 10Marleen de Wit24-01-2010

Super verblijf !!!

Wij zijn met 10 personen in vakantiehuis Alpengruss geweest, het was helemaal super! De kamers en bedden zijn prima en schoon! Bijna alle kamers hebben een eigen douche op 1 na dan, dan is misschien iets onhandig maar als je met familie of goede vrienden bent perfect op te lossen! Aardige gastvrouw woont onderin, geen last van! Dicht bij de pistes, met de auto nog geen 5 min rijden, er stopt er een skibus vlakbij. In Kappl zelf is er niet veel te doen. Kort samengevat wij hebben een super vakantie gehad en wij kunnen iedereen Vakantiehuis Alpengruss aanbevelen !!! Marleen en het hele reisgezelschap

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 2F. Stevens02-01-2009

NOOIT MEER

Vakantie huis Alpengrruss gebeokt met 9 personen, waarvan 3 kinderen. de ontvangst van de gastvrouw is zeer onvrienedelijk, en de uitleg zeer strikt. Als men er van houd om in je blootje door het huis te moeten lopen dan is het zeker een aanrader !!!. Bij terugkomst na het skien wil men hebben dat je via de kelder je schoenen uitdoet maar ook je natte skikleding/pak en dan pas doorgaat naar je appartement. Gastvrouw zeer onvriendelijk tegen kinderen geweest. bij vertrek om 10.00u volgens richtlijnen word s' ochtends om 6 uur de kachel uitgezet , en om 8.30 uur is de schoonmaakster al bezig in het appartement terwijl wij nog aan het douchen zijn. ZEER ONVRIENEDELIJKE/ONBESCHOFTE GATSVROUW MET RARE PRINCIEPES.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

2 tips over Vakantiehuis Alpengruss

• miranda goedhart, 07-01-2014 Rapporteren

Kappl is een leuk skigebied voor gezinnen wie meer uitdaging zoekt moet naar Ischgl gaan.

• R., 18-12-2011 Rapporteren

Tot 2750 meter hoog met de auto naar het Kaunertal waar je altijd sneeuw hebt!

0 vragen over Vakantiehuis Alpengruss

Vakantiehuis Alpengruss info