Kappl

We hebben een aantal aanbieders voor Kappl voor je op een rij gezet:

Reviews over Kappl

Eric Boone
    29-7-2019

Heel mooi stadje en streek! Met de gratis Silvrettakaart kan je in gans het Paznauntal met de bus, liften, zwembaden, musea zonder je wagen te gebruiken! Je kan tevens met 5 opeenvolgende bergliften naar het taksvrije Samnaun!

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldig

Ad
    7-2-2019

Mooi, betaalbaar skigebied, op de zuidhellingen, dus altijd in de zon. Zeker mooi de lattenabfahrt naar t dal, rode afdaling van ruin 8 km. 42 km piste, waarvan 5 km zwart, schitteende rodelbaan van 6 km. Met ‘n 4+2 skipass kan je 4 dagen skiën in Kappl en 2 in ischgl, lekker dicht bij, schitterend ski gebied. Mooi dat de skischool boven op de piste ligt, kinderopvang is belachelijk goedkoop.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Prima locatie, leuk overzichtelijk skigebied!

Carla G.
    1-4-2018

Kapple ligt tegen de berg aangebouwd wat het tot een typisch Oostenrijks dorp maakt. Met genoeg restaurants, een Spar, bakkers en sportwinkels heb je eigenlijk alles binnen loopafstand wat je (zomer en winter) nodig hebt. Wintersport: de dalafdaling slingert door het dorp naar de gondel (sommige stukken tamelijk smal). Op 2 plekken in het dorp kun je de piste op en skie je 's ochtends zo naar de gondel of 's middags weer zo terug naar je hotel (in het voorjaar is het laatste stuk van de piste erg zwaar en papperig en is de gondel terug naar beneden voor velen een betere optie. Met de bus (3 min) vanaf het gondelstation ga je weer terug naar het dorpscentrum). Het skigebied is overzichtelijk met super geprepareerde en lekker brede pistes die divers genoeg zijn qua lengte en moeilijkheidsgraad. Ook prima voor families dus. Rustig en gemoedelijk! Leuke en voldoende hutten langs de pistes en voor wie meer wil ligt Ischl op 10 min rijden!

Gereisd Met partner in maart 2018

Vriendelijkheid en gemoedelijkheid op een leuke pl

Fam. V Acht
    18-11-2017

Leuk klein dorpje. Met de skilift kom je op een hele leuke plek uit vanwaar je kunt wandelen. Boven is ook leuk voor kinderen. Kappl is nog kleinschalig t.o.v. zijn omgeving en daardoor persoonlijk. Villa Karin is hier een mooi voorbeeld van. Zeer aardige mensen.

Heerlijk verblijf!!

Hanny Schoneveld van Druten
    19-7-2017

Schitterend hooggelegen dal als je van wandelen houdt !! Gratis Silvrettacard voor iedere gast die in dit dal verblijft, zodat je met de bus mee kan, gebruik van alle kabelbanen en nog veel meer!! Geen minpunten.In de winter een prachtig ski gebied met veel mogelijkheden.

Kappl scoort een 8,4 uit 10, op basis van 65 reviews