Appartement Villa Laura

Appartement
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,7

7 reviews over Appartement Villa Laura in het Nederlands

Zeer goede locatie, netjes ingericht !

Michel
11-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement villa Laura is echt prima. Na aankomst kregen we 3 sleutels. Alles zag er netjes uit. Grootste appartement hadden we met 3 slaapkamers (6 tot 9 slaap plekken waarvan 3x 2 persoons bed en 3 enkele slaap uitklap banken)

Boven op de slaapkamer een televisie en beneden in de leef keuken.

2 badkamers. Internet in het gehele appartement met voldoende snelheid

Absoluut geen last van de rotonde buiten. Hooguit van de mensen die 's ochtends lang het raam lopen.. Even de rolgordijntjes naar beneden.

Klein beetje van het nieuwe appartementen complex wat word gebouwd buiten, maar dat zal nu wel over zijn.

Keuken zeer compleet. Let wel op. De deurposten zijn 1.90 hoog... Voor lange mensen zoals mij hoofd stoten.

Al met al zeer goed en netjes. Aardige eigenaresse die alles uitlegt.

+/- 250~300 meter lopen naar de kaltenbach kabelbaan.

Bedankt en misschien ooit

Geweldig voor wintersport!

Mara
2-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Villa Laura is de ideale plek om je wintersport in Kaltenbach door te brengen. Een schoon huis op loopafstand van de supermarkt en de gondel. Kaltenbach zelf ook prachtig, goede en leuke pistes. Zwart, blauw, rood voor ieder wat wils.

Villa laura is schoon en alles is er! Zelfs een broodrooster en eierenkoker. Ook een hok voor de skispullen en verwarming voor de schoenen en handschoenen. Wij hebben ons hier goed vermaakt en een leuke vakantie gehad.

Prima plek voor een wintersport

Nick van Gilst
7-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

er zit een winkel echt naast de deur beetje jammer dat het een groot handel is en alleen grote verpakkingen heeft ( prima om bier te halen), als je wat beter boodschappen wil doen moet je 50m veder rijden met de auto wat natuurlijk prima te doen is. de skilift is ook op rij aftand iets van 200m, de eigenaresse is ook erg vriendelijk en komt iedere ochtend de sneeuw voor je deur weerschepen. veder zijn de bedden prima en is er ook een goede douche aanwezig.

prima appartement vlakbij de piste

harma en erik
12-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

App. Villa Laura is een prima plek in Kaltenbach. Op 5 min. lopen vanaf de gondel. Naast een supermarkt. Het appartement zelf is keurig, nieuwe keukeninrichting met vaatwasser,oven en magnetron. De eigenaresse komt af en toe even langs om te vragen of alles naar wens is. Heel lief. Wij waren met 5 volwassenen.Ruime slaapkamers(3 stuks),2 badkamers een keuken, bijkeuken en een eetkamer.

De pistes in Hoch-Zillertal zijn voor iedereen geschikt.

Alleen de dalafdaling niet echt voor beginners.Het gebied zelf is behoorlijk toeristisch geworden, maar echt lange wachtijden bij de liften zijn er niet.

Het app. ligt tegenover het treinstation waar je met je skipas gratis naar mayerhoven kunt.(overigens totaal geen last van). Aprês ski voldoende. Vooral de Postalm onderaan de piste is erg gezellig.

Geweldige locatie

Martine
16-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn vriendelijk ontvangen in dit gezellige en gastvrije huis. De woning is volledig ingericht. Tot aan de waxinelichtjes, vaatwastabletten en toiletpaier toe.

Boven twee en beneden één ruime slaapkamer. Wij hebben met 4 volwassenen en drie kleine kinderen (onder 3 jaar) een prima vakantie gehad.

Kaltenbach is erg rustig, met kleine kinderen dus ideaal.

Naast het huis is een supermarkt, maar de supermarkt daarachter is beter én goedkoper!

• Ligging t.o.v. pistes10

Het is een super appartement. Je zit dicht bij de gondel naar boven in Kaltenbach toe.

Er is helaas geen woonkamer in het onder appartement, alleen een leefkeuken met een ronde bank waar je na een week echt pijn in je rug van hebt.

Als je met 9 volwassenen daar bent kan je echt niet met zijn alle aan die tafel zitten. Dat is het enige minpuntje.

De slaapkamers zijn goed en ruim. 2 badkamers is ook super, allleen is het water snel op. Dus als je met 9 volwassenen moet douche dan moet je wachten tot het water weer warm is. Of iedereeen kort douche.

Verder hebben wij een super vakantie gehad en hadden wij super goed weer. Wij zijn vorige week geweest.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima appertement voor met vrienden te logeren erg ruime kamers.

uitstekend liging vlakbij het trein en busstation

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Laura in Kaltenbach / Stumm , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Laura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Laura scoort een 8.73 uit 10 op basis van 7 reviews.