Pension Schmiedhof

1 review over Pension Schmiedhof in het Nederlands

eenvoudig pension

Nico
29-5-2017

Ruime kamer met balkon met mooi uitzicht, gerenoveerde ruime badkamer. Eenvoudig ontbijt en diner. Weinig variatie in het eten, Boers (tirools) eten, weinig groente, saladabuffet, waarvan alleen de sla vers was, rest kwam uit blik, wel vriendelijke mensen, geboekt via touroperator vanwege de positieve recensies. Positief is dat je van ontbijtbuffet je lunch mag klaarmaken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Schmiedhof in Kaltenbach / Stumm , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Schmiedhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Schmiedhof scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.