Hotel Landhaus Kerschdorfer ****

Hotel Landhaus Kerschdorfer
Hotel Landhaus Kerschdorfer
8,9

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Kerschdorfer voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Landhaus Kerschdorfer in het Nederlands

Goed hotel, super bedden en lekker eten.

Henk Veerman, 24-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij aankomst zijn wij goed ontvangen in het hotel.

Grote kamer en douche met uitzicht en gondel/lift voor de deur.

Parkeren in de kelder van het hotel.

Eten was super.

Rustig hotel met een mooi ligging tegen de berg aan.

Ik kom hier zeker nog een keer.

Heerlijk hotel met uitstekende kok

Incognito42, 4-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kaltenbach vonden wij niet echt een leuk dorp (geen gezellige dorpskern), slechts een paar winkeltjes en twee grote supermarkten. Het hotel was echt heerlijk (wij dachten dat het een 3*** hotel was maar bleek 4**** te zijn) Het ligt aan de piste en de gondel. Wij hadden een juniorsuite welke riant was, lekker bedden en ruime badkamer (douche geen bad). Kamers zijn niet gehorig (bv lopen op de verdieping erboven geluid nihil). Het eten in het hotel is echt fantastisch (super kok). De sauna was wat minimalistisch (geschikt voor 2a3 personen). Verder op de bgg verwarmde locker (gekoppeld aan je kamer) voor ski's en schoenen. Het enige nadeel is dat het dorp schaduwrijk is en wij alleen in de ochtend wat zon op ons balkon hadden.

Fantastisch!

onbekend, 26-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

super service, heerlijk eten, perfecte ligging! kortom:aanrader!

Gisteren teruggekomen uit Kaltenbach

Monique, 4-3-2007
    • Ligging t.o.v. pistes10

Gisteren teruggekomen uit Kaltenbach. Overnacht bij hotel Kerschdorfer. Mooi nieuw hotel. Ruime kamer en badkamer. Alles is perfect afgewerkt. Ideale ligging bij de gondel. Iedere avond een heerlijk 4 gangen diner. Prima accomodatie voor volwassenen en gezinnen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Kerschdorfer in Kaltenbach / Stumm , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Kerschdorfer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhaus Kerschdorfer scoort een 8.89 uit 10 op basis van 4 reviews.