Appartement Kammerlander

Appartement
8,5

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kammerlander voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Kammerlander in het Nederlands

2007

Wij hebben al 4 keer onze vakantie door gebracht in dit en

Hanneke van der Waal
28-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben al 4 keer onze vakantie door gebracht in dit appartement en ieder jaar is het weer fantastisch.Een absolute aanrader!

Gereisd Anders in mei 2007
2006

Een heel leuk appartement, ze hebben er 6 stuks varieerend

A. Olde Boerrigter
21-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heel leuk appartement, ze hebben er 6 stuks varieerend in grote van 2 tot 3 pers en van 4 tot 6 persoon verdeeld over 2 gebouwen. Het appartement ligt vlak bij de lift (ca. 100 meter) deze lift brengt je naar een heel mooi skigebied 145 km piste wat zowel voor beginners al voor gevorderden veel leuke piste heeft. kortom wij vonden het er super gaaf.

Gereisd Anders in Tue Feb 21 2006 14:55:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• WifiGratis

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kammerlander in Kaltenbach / Stumm , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kammerlander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.