Vakantiehuis Haus Wildling

Fam. Tiemissen
28-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit huis is prachtig op een leuke plek in een leuk dorp voorzien van alle gemakken

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

rustig gelegen

B.Koelman
1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

kerkklokken die je iedere ochtend wekken om 6 uur. verder rustig gelegen dicht bij restaurant, en winkels

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009

Super plek

Aprés Ski Team Ermelo
13-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in de week van 23 jan t/m 31 jan in dit verblijf geweest... slaapkamers zijn prima voor elkaar, allemaal voorzien van een heeeeerlijke douche... voor de rest van er een woon/keukenn gedeelte met een Stube.. wij hebben s'avonds daar prima gezeten met 8 man...

Alles zit op loop afstand Bakker, restauarant de spar...

Als we weer met 8 man gaan, gaan we zeker daar weer heen

Gereisd Met vrienden in januari 2009

2008

Prima Appartement

M van Engelen
5-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima Appartement....schoon en netjes. We zaten op de 3e verdieping met 3 slaapkamers met elk een eigen wc en douche. Bedden waren netjes opgemaakt en er lagen zelfs al handoeken in de badkamer. 5 min met de auto maar Kaltenbach voor de piste...en de supermarkt zit ook vlakbij. Wij hebben hier een geweldige zonnige week gehad.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartement

M. van Empelen
6-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima appartement. 3 ruime slaapkamers op 4e verdieping. Grote gang, helaas kleine keuken anex woonkamer met alleen een stube als zitje. Geen banken, relaxstoelen o.i.d. dus geen echte woonkamer. Geen lift aanwezig dus trappen lopen. Speciale ruimte beneden voor skies. Wel BVN tv, en Ned. teletekst. Afstand vanaf app naar piste in Kaltenbach 5 minuten met de auto. Grote supermarkt daar aanwezig met normale prijzen. Vriendelijke mevrouw die ons te woord heeft gestaan. Lakens, handdoeken en dekbedden en heerlijke kussens aanwezig. Dit hoef je dus niet mee te nemen. Heerlijke bedden. Ruimte genoeg.

Gereisd Familie in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Wildling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Wildling in Kaltenbach / Stumm , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Wildling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.