Vakantiehuis Haus Gruber

Vakantiehuis
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Gruber voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Haus Gruber in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geweldig hotel

Een jongen van 12
29-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is echt een geweldig hotel ik kom hier met mijn familie en vrienden al 9/8 jaar wil hier nog veel vaker heen groep van kinderen onder 11 en tot 18 en ouders dit hotel zit ook recht naast een ski/snowboard club ook handig voor kinderen of jezelf

Leuke, vriendelijke woning

J. Bes
3-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hele leuke vriendelijke woning. Alles ziet er keurig uit. Aparte lokatie!

Zeer vriendelijke huiseigenaren! Kortom alles keurig verzorgt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Gruber in Kaltenbach / Stumm , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Gruber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.