Appartement Haas

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,5

2 reviews over Appartement Haas in het Nederlands

prachtig appartement met heel veel ruimte

Fam. van der Beek
4-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is een prachtig appartement vooral voor een groot gezin of samen reizende families er zijn 4 grote slaapkamers met elk 3 slaapplaatsen verder een grote woonkeuken met compleet ingerichte keuken . Dit appartement is gelegen bij een boerderij en de honden zijn welkom verder maakt de eigenares een wandeling met de gasten naar hun eigen alm waar je kunt genieten van het uitzicht over de berg wereld om je heen. Kortom we hebben een prachtige vakantie gehad bij Familie Haas en volgend jaar weer terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

ik kom al 18 jaar bij de fam- haas ben altijd zeer te

sibilla thalen
8-6-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

ik kom al 18 jaar bij de fam- haas ben altijd zeer te vreden goede mensen heel vriendelijk staan altijd voor je klaar is zeer aan te bevelen onze vakantie is er altijd geweldig

Gereisd Met partner in juni 2006

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haas in Kaltenbach / Stumm , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.