Gasthof Brücke

Meer gasthof info

23 reviews over Gasthof Brücke

• 1Jeroen13-10-2010

Verschrikkelijk slecht Gasthof

Een verschrikkelijk slecht Gasthof!

• Gasten worden mens-onwaardig behandeld.
    • Geen keuze in diner/ontbijt: eten wat de pot schaft.
    • Kamers zijn oud en vervallen.
    • Badkamer is ontzettend oud en onveilig (electrakabels hangen direct naast douche)
    • Bar sluit om 21.00 uur 's avonds

Kortom:

Wilt U een leuke vakantie in het Zillertal, rij Gasthof Die Brücke dan keihard voorbij!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Henk24-02-2010

primadelux

Geschrokken van alle oude berichtgeving die zwaar gedateerd is. Maar ja, had al geboekt. Oude berichten zijn zeer onterecht. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Eten is uitstekend Oostenrijks, ook voor degene met grote honger. Kamers eenvoudig en compleet. Sfeer is goed, service is goed enzovoort.

Geboekt voor een paar dagen. Goed dat die mogelijkheid er is. Dan hoef je niet op de drukke Zaterdag door Duitsland te reizen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2009

• 6Ronald09-01-2010

goede prijs / kwaliteit verhouding

Wij zijn afgelopen week te gast geweest bij Andreas en Helga. We zijn vriendelijk ontvangen en hadden het appartement geboekt. Dit is ruim van opzet met 2 ruime slaapkamers, een 3e "kleinere" slaapkamer, een badkamer met ligbad en WC en een woonkeuken. De inrichting en de badkamer zijn iets gedateerd, maar wel netjes en schoon. Wel is er weinig daglicht in de woonkamer. Het ontbijt is goed, met voldoende keuze. Het 3-gangen menu 's avonds was eenvoudig, maar goed. Helga en Andreas werken er hard aan om het hotel weer op de kaart te zetten.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8Bert en Robin27-02-2009

Voor herhaling

Alle mindere beoordelingen kunnen de prullebak in Helga en Andreas doen hun uiterste best Wij hebben het prima naar onze zin gehad.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 6Fam.van Hengel20-04-2008

Wij waren hier vorig jaar.Inderdaad muizen gezien!De bediening door de beide jongelui was heel vriendelijk.Voor de prijs was het goed.Alle waar naar zijn geld nietwaar.Jammer,dat Duitse gasten beter werden behandeld dan nederlandse gasten.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in april 2008

• 8Carla en Anton16-04-2008

Andreas en Helga de nieuwe pachters doen het perfect, eten is goed en de zorg is goed. Zeer vriendelijk en nette gerenoveerde kamers, 10 min.lopen van de piste, parkeerplaats voor de deur en er worden leuke plannen ontwikkeld voor het terras.Zeer tevreden en onterechte slechte beoordelingen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 6Ton de Vries10-03-2008

Wij hadden geluk. Pas drie weken voor onze aankomst op 1 maart 2008, was het hotel heropend. Helga en Andreas wisten nolg niet hoe ze met All-In gasten om moesten gaan. We hebben de hele week wel redelijk gegeten en gedronken, maar qua eten niet een dag gekregen waar we als All-in gasten recht op hadden. Veder best een redelijk hotel en fantastische ski-mogelijkheden in Kaltenbach.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2008

• 1anneke ofman18-02-2008

helaas hebben wij onze goede beoordeling moeten herzien. We zijn het jaar daarop weer gegaan. het was bedroevend, precies zoals iedereen beschreef, vies, weinig eten, we zijn buiten de deur gaan eten, snotlappen in de eetzaal. Echter de waard (hans) is er uit (gelukkig maar) en er is nu een nieuwe pachter. Hopelijk bakt hij er meer van. Overigens, als je voor weinig geld op ski-vakantie wil, zijn er diverse leueke schone pensions voor rond de 26 euro per nacht met ontbijt! Anneke en detlef Ofman Zaandam

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2007

• 8luckers j.b 06-02-2008

Ben het met onze voorganger eens . Gezellig hotel prijs kwaliteit oke ligging voor de zomer idiaal Wij hebben een leuke vakantie gehad

groetjes Tiny Derk
          Jan en Christel

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 3A.A. de Boet26-08-2007

het hotel was zeeeeeer oud qua interieur, de gastheer was stokoud en de gastvrouw onvriendelijk. eten was voor de prijs prima.

Gereisd met partner in augustus 2007

Gasthof Brücke info