Appartement Appart Stephan

Appartement Appart Stephan

• Ligging t.o.v. pistes8,6

5 reviews over Appartement Appart Stephan in het Nederlands

Met oudere kinderen

Mooi appartement en omgeving, goede locatie

Fam. Bouman
26-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed verzorgde locatie met een mooi uitzicht op het dal en een schitterende natuur in en rondom het Zillertal. Goede supermarkten en zwembaden in de directe omgeving. Aan te bevelen om in deze regio je vakantie door te brengen en gebruik te maken van de appartementen in

APPART STEPHAN in Kaltenbach. Fijne bevolking met een goede gastheer en vrouw, familie Haas.

Super Appartement

Familie Ski
23-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement is in een woord SUPER! Erg ruim en voorzien van veel luxe. Twee puntjes van aandacht: 1 - Er is minimale ruimte om meerdere auto's bij het appartement te parkeren (buren zijn er niet van gediend als op hun terrein wordt geparkeerd). 2 - De laatste 100 meter naar het appartement zijn extreem steil.

Geweldige week gehad in een prima appartement.

Fam. Bax
26-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het skigebied is perfect. Veel km's, snelle liften en weinig wachttijden, zelfs in het hoogseizoen. Het appartement is ook prima en in absolute nieuwstaat. In het hoogseizoen is het vrij kostbaar, maar de kwaliteit is dan ook zeer goed. Vlak bij de dal-afdaling (wel even een steil weggetje omhoogklimmen=goede warming-up). De uitrusting is zeer compleet en van goede kwaliteit, keukenuitrusting, bedden, badkamer, verwarming, skiraum, schoonmaak, etc. alles is perfect. Verder is Dhr. Haas super hulpvaardig en ook nog erg aardig, geen moeite is hem teveel om het je naar de zin te maken. Als we dan toch een en heel klein minpuntje moeten noemen: mocht je overdag in het appartement blijven (er is een zitje in het tuintje met fantastisch uitzicht), de zon is er alleen even 's morgens.

een echte aanrader

patrick
5-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer mooie appartementen.Rustig gelegen en een prachtig uitzicht.

supermarkten en skilift op wandelafstand.

Geweldig Appartement

Jeroen Weijers
10-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn met een hele groep van 8 volwassenen en 2 kinderen geweest.

Het appartement beschikt over 4 ruime 2persoons slaapkamers en 2 badkamers.

Verder is het van alle gemakken voorzien. mooie keuren en zithoek

We hebben een super vakantie gehad vriendelijke eigenaar.

Afstand tot de piste viel wel mee 5 a 10 min lopen of je kon achter het appartement dat op een berg lach nog een smal weggetje volgen dan kom je bij een schirmmbar uit in de bocht van de piste van hieruit kon je dan omlaag naar de lift.

Alles zag er netjes uit. Inkopen doen was ook geen probleem. onder op de parkeerplaats lag een braunegger soort Sligro en 10 mtr verder lag een fijne supermarkt waar dagelijks verse broodjes te krijgen waren.

Enige min puntje was dat er maar 3 parkeerplaatsen waren en dat de buren nogal een kort lontje hadden wat parkeren betreft. maar ondr in het dorp was plaats genoeg(Gratis)

We gaan hier zeker nog eens terug

We hebben een aantal aanbieders voor Appart Stephan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Appart Stephan in Kaltenbach / Stumm , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Appart Stephan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.