Kals am Grossglockner

We hebben een aantal aanbieders voor Kals am Grossglockner voor je op een rij gezet:

vakanties Kals am Grossglockner

Reviews over Kals am Grossglockner

Rustig vallei dorpje aan de voet van Grossglockner

R. v. S.
    27-9-2019

Niet veel te beleven in deze plaats in de zomer/winter de bergbaan naar de Adler Lounge 2200 meter hoog is een aanrader, retour met de mountainbike en/of wandelen is voor de sportievelingen een must. Maar geniet eerst van het mooie uitzicht rondom.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een leuk Oostenrijks dorpje

Vriendengroep
    16-2-2011

Je kunt er heerlijk skieen. Ook in de zomer ben ik er geweest en kun je er heerlijk wandelen. Midden tussen de bergen en de prachtige natuur. Een echte aanrader. Ook voor grote groepen of families met kinderen. En een ouder echtpaar kan er ook genieten. (wij gaan er dit jaar weer heen en zijn er in zomer en winter geweest)

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Mooi plek maar erg rustig

Esther Beljaars
    25-2-2010

Kals is in opkomst. Ze timmeren goed aan de weg om er een behoorlijke skiplaats van te maken. Zo is het gebied afgelopen jaar samengevoegd met Matrei en heeft het nu 110km pisten. Kals ligt wel aan de noordkant, dus met de kerst als de zon nog niet hoog staat, is het er koud. Wij waren er met de krokus en dan is het er heerlijk. Kals bestaat uit een kerk met wat oude pensionnetjes en een enkel hotel. De supermarkt ligt een eindje verderop, evenals de pinautomaat. Maar de skilift, skiverhuur, skischool een een heel klein après ski barretje lagen bij ons om de hoek (sporthotel SCOL). Het is erg op kinderen gericht en dat vonden wij heel leuk. En het is nog niet duur! Enige nadeel is dat het ver rijden is; vanuit Haarlem 1170 km....

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 11 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prachtig, puur, rustig bergdorp.

Sandra
    7-6-2009

Ik was voor het eerst(als 9 jarige) in 1970 in Kals en ben steeds weer terug gegaan met tussenpozen. In totaal ben ik er nu ca. 15 x geweest. Ben je op zoek naar drukte, toerisme, winkels en vertier dan moet je hier niet zijn maar ben je een natuurliefhebber en dol op wandelen en klimmen dan zit je goed. De bergen en uitzichten zijn hier prachtig. De wandelingen zijn goed en duidelijk uitgezet. Ben je op zoek naar een pittige klimpartij? Die zijn hier genoeg te vinden maar ook voor de rustiger wandelaar zijn er talloze wandelingen. Je kunt hier wekenlang bezig zijn. De mensen zijn hartelijk, bezorgd en behulpzaam, maak vooral contact. Kals heeft mijn hart gestolen en ik zal hier zeker blijven terugkeren. Leuke uitstapjes buiten het dal; Lienz, Staller Sattel, etc.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2006
Kals am Grossglockner scoort een 7,2 uit 10, op basis van 15 reviews