Appartement Am Hof Jungholz

Fam. Aartsen
22-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een geweldig guest house van een superlieve Nederlandse familie. Am Hof is een recentelijk compleet verbouwde boerderij met prachtige kamers en (familie)appartementen voorzien van alle wenselijke luxe. De bedden slapen heerlijk en het ontbijt is riant verzorgd en erg lekker. Extra drankjes streep je af op een eigen bestelkaart, handig! In de nabije omgeving een prima zwembad, minigolf en een natuurspeeltuin. Ook veel restaurantjes waar je lekker kunt eten. Het uitzicht vanuit de guest house is prachtig op de bergen, waar je ook mooi kunt wandelen/hiken en 's winters uiteraard skiën en langlaufen. Ook een uitstekende locatie als tussenstop naar bijv. Gardameer, Toscane, Venetie of Kroatië. Am Hof heeft een enorm grote tuin volop speelgelegenheid voor kinderen en heerlijk zonnig terras voor een lange avond vol gezelligheid met andere (buitenlandse) gasten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

Tamara Versluis
26-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al enkele keren waren we op vakantie geweest bij de familie Hoek maar sinds ze in Am Hof zitten is het zelfs nog mooier als het al was! Luxe appartementen met grote koelkast, vaatwasser en luxe koffiezetapparaat. De omgeving rondom Am Hof is prachtig, je loopt zo de bossen in en in de winter kun je fantastisch sleeën in de achtertuin. Al enkele malen reeën zien lopen vanuit ons appartement. Familie Hoek is zeer vriendelijk, behulpzaam en klantgericht! Elke ochtend een heerlijk vers ontbijtje waar niets aan ontbreekt. Voor ons is Am Hof een dikke 10 waard!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Am Hof Jungholz in Jungholz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Am Hof Jungholz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.