Appartement Am Hof Jungholz

dekockjes
19-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi, Schoon, rustig gelegen, van alle gemakken voorziene appartement. Met uitzicht op de bergen. s avonds zie je de vossen voor je app. lopen. Ook reeën lopen er volop. Eigenaar was zeer gastvrij. Hij weet veel over de omgeving en kan je goed adviseren waar je naar toe kan gaan. Slot Linderhof in het Ettal is erg mooi. Ook het dal er naar toe. In het Tannheimertall kun je ontzettend mooie wandelingen maken. Wij zijn met de Füssener jöchle bahn in Grän omhoog gegaan. We hebben daar gemsen gezien. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen van 14 en 16 jaar oud.

Prachtig appartement!

Judith
27-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een mooi appartement, modern ingericht, moderne keuken met vaatwasser. Alles aanwezig voor een relaxte vakantie. In een prachtige omgeving met hele gastvrije eigenaren. Een aanrader voor iedereen, in alle jaargetijden is het heerlijk vertoeven in Jungholz.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Am Hof Jungholz in Jungholz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Am Hof Jungholz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.