Appartement Am Hof Jungholz

Appartement
9,7

• Ligging t.o.v. pistes8,6

1 review over Appartement Am Hof Jungholz in het Nederlands

Prachtig appartement, heerlijke gastvrijheid!

Familie van Haperen
22-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al jaren komen we in het mooie Jungholz. (nog) Niet voor de wintersport maar vooral in het voor en najaar. Jungholz is een ideale uitvalsbasis voor lange wandelingen in de bergen en dalen in de omgeving, de natuur en vergezichten zijn indrukwekkend. Deze wisselen we af met dagtripjes naar de bezienswaardigheden in de regio of 1 van de vele mogelijkheden tot recreëren, lui of actief. Wat ons altijd extra heeft getrokken zijn de gastheren. De familie van der Hoek gaat volledig voor hun gasten, je voelt je onmiddeijk welkom. Of je een eetgelegenheid in de buurt zoekt of tips voor je dagbesteding in de regio. Met enthousiasme wordt er met je meegedacht en wanneer nodig gaan ze nog verder. Alles om het naar je zin te maken! Onlangs hebben de gastheren hun pension geruild voor de appartementen van Am Hof. Mooie nieuwe appartementen met alle luxe en alle ruimte om je heen en ruime gelegenheid om buiten te zitten, ideaal voor gezinnen en kleine gezelschappen maar ook gewoon met zijn 2en. Hier kun je andere gasten opzoeken of juist je privacy houden wanneer je wilt. Als laatste natuurlijk de heerlijk verzorgde onbijtjes van Elze Jan vermelden. Hiermee begint elke dag perfect, ja, we zijn fans! De combinatie van Jungholz, de fijne gastfamilie en de mooie appartementen maken het een droombestemming!

Klik hier voor beantwoorden of doorsturen

Gereisd Met partner in juli 2017

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Am Hof Jungholz in Jungholz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Am Hof Jungholz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.