Appartement Am Hof Jungholz

Geweldig, rust!

dekockjes
19-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi, Schoon, rustig gelegen, van alle gemakken voorziene appartement. Met uitzicht op de bergen. s avonds zie je de vossen voor je app. lopen. Ook reeën lopen er volop. Eigenaar was zeer gastvrij. Hij weet veel over de omgeving en kan je goed adviseren waar je naar toe kan gaan. Slot Linderhof in het Ettal is erg mooi. Ook het dal er naar toe. In het Tannheimertall kun je ontzettend mooie wandelingen maken. Wij zijn met de Füssener jöchle bahn in Grän omhoog gegaan. We hebben daar gemsen gezien.

Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen van 14 en 16 jaar oud.

Genieten voor iedereen

Fam. Aartsen
22-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een geweldig guest house van een superlieve Nederlandse familie. Am Hof is een recentelijk compleet verbouwde boerderij met prachtige kamers en (familie)appartementen voorzien van alle wenselijke luxe. De bedden slapen heerlijk en het ontbijt is riant verzorgd en erg lekker. Extra drankjes streep je af op een eigen bestelkaart, handig! In de nabije omgeving een prima zwembad, minigolf en een natuurspeeltuin. Ook veel restaurantjes waar je lekker kunt eten. Het uitzicht vanuit de guest house is prachtig op de bergen, waar je ook mooi kunt wandelen/hiken en 's winters uiteraard skiën en langlaufen. Ook een uitstekende locatie als tussenstop naar bijv. Gardameer, Toscane, Venetie of Kroatië. Am Hof heeft een enorm grote tuin volop speelgelegenheid voor kinderen en heerlijk zonnig terras voor een lange avond vol gezelligheid met andere (buitenlandse) gasten.

Geweldig;Entourage,klantvr.lijkh.,service,omgeving

Dhr. Kranenburg
5-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig ,qua Entourage,klantvriendelijkheid,service,omgeving.

En de persoonlijke aanpak van de eigenaren doen je thuis voelen.

Geweldig

Tamara Versluis
26-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al enkele keren waren we op vakantie geweest bij de familie Hoek maar sinds ze in Am Hof zitten is het zelfs nog mooier als het al was! Luxe appartementen met grote koelkast, vaatwasser en luxe koffiezetapparaat. De omgeving rondom Am Hof is prachtig, je loopt zo de bossen in en in de winter kun je fantastisch sleeën in de achtertuin. Al enkele malen reeën zien lopen vanuit ons appartement. Familie Hoek is zeer vriendelijk, behulpzaam en klantgericht! Elke ochtend een heerlijk vers ontbijtje waar niets aan ontbreekt. Voor ons is Am Hof een dikke 10 waard!

Prachtig appartement!

Judith
27-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een mooi appartement, modern ingericht, moderne keuken met vaatwasser. Alles aanwezig voor een relaxte vakantie.

In een prachtige omgeving met hele gastvrije eigenaren.

Een aanrader voor iedereen, in alle jaargetijden is het heerlijk vertoeven in Jungholz.

Prachtig appartement, heerlijke gastvrijheid!

Familie van Haperen
22-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al jaren komen we in het mooie Jungholz. (nog) Niet voor de wintersport maar vooral in het voor en najaar. Jungholz is een ideale uitvalsbasis voor lange wandelingen in de bergen en dalen in de omgeving, de natuur en vergezichten zijn indrukwekkend. Deze wisselen we af met dagtripjes naar de bezienswaardigheden in de regio of 1 van de vele mogelijkheden tot recreëren, lui of actief. Wat ons altijd extra heeft getrokken zijn de gastheren. De familie van der Hoek gaat volledig voor hun gasten, je voelt je onmiddeijk welkom. Of je een eetgelegenheid in de buurt zoekt of tips voor je dagbesteding in de regio. Met enthousiasme wordt er met je meegedacht en wanneer nodig gaan ze nog verder. Alles om het naar je zin te maken! Onlangs hebben de gastheren hun pension geruild voor de appartementen van Am Hof. Mooie nieuwe appartementen met alle luxe en alle ruimte om je heen en ruime gelegenheid om buiten te zitten, ideaal voor gezinnen en kleine gezelschappen maar ook gewoon met zijn 2en. Hier kun je andere gasten opzoeken of juist je privacy houden wanneer je wilt. Als laatste natuurlijk de heerlijk verzorgde onbijtjes van Elze Jan vermelden. Hiermee begint elke dag perfect, ja, we zijn fans! De combinatie van Jungholz, de fijne gastfamilie en de mooie appartementen maken het een droombestemming!

Klik hier voor beantwoorden of doorsturen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Am Hof Jungholz in Jungholz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Am Hof Jungholz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.