Chalet Haus Fuchs

8,2

• Ligging t.o.v. pistes7,2

7 reviews over Chalet Haus Fuchs in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Ruim en confortabel huis, mooie omgeving

dutchboy
20-8-2014

Wij hebben met drie gezinnen een week in dit huis verbleven. De keuken is ruim, bevat een ruime eettafel en is van alle gemakken voorzien (vaatwasser, oven etc). De slaapkamers bevinden zich op de eerste verdieping en zijn ruim en hebben vrijwel allemaal een eigen douche. Dat was erg fijn. Op de begane grond is een kleine badkamer met daarin een toilet en jacuzzi. Vonden de kinderen prachtig. Tuin is niet al te groot, een grasveld van ca. 100 m2. Naast het huis bevindt zich de werkplaats van het installatiebedrijf van de fam. Fuchs. Last hebben we daar niet van gehad, behalve wat bestelbusjes die gingen en kwamen. In Jochberg zelf is niet veel te beleven, dorp heeft wel een heel leuk buitenzwembad waar je voor een paar euro zo een middag kan zonnen en zwemmen met de kids. Kitzbuhel heeft een binnenzwembad voor als het regent. Uitstapjes hebben we gemaakt naar de Hintersee en de Grossgluckner. Mooie week gehad!

Knus en persoonlijk chalet

Annemarie
31-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Haus Fuchs ligt in de agglomeratie Jochberg in een klein dalletje naast de doorgaande weg, waar je verder geen last van hebt. Je komt er via een kort, relatief steil weggetje. Geen massatoerisme hier maar veelal particuliere huizen, een rustige sfeer. Jochberg is niet een dorp te noemen, er is geen gezellige dorpsstraat met winkels als bakker, tabakzaak, kaas&worsten of dergelijke, wel een supermarkt langs die doorgaande weg maar dat is het zo'n beetje. Bij de skilift is 1 skiverhuur winkel en 1 apres ski tentje. Vanaf het chalet kan je via een enigszins steil wandelpad bij de lift uitkomen, dat is ca. 10 minuten lopen, een goede warming up vooraf het skiën. Haus Fuchs is een heerlijk Oostenrijks huis, sfeervol, persoonlijk, knus, veel houtwerk, prima sanitaire voorzieningen en kamers. Voor wie apres ski of vertier geen mallemoer kan schelen maar juist gezellig knus in een chalet met elkaar wil zitten moet hier zijn. Skigebied is gevarieerd en prima voor een week.

Fijn huis, een aanrader.

fam.van de Schootbrugge,Wezep
13-8-2011

Fijn Huis, waren met 11 volwassenen en 3 kleine kinderen

voldoende ruimte zowel binnen als buiten.

Vanuit het huis mooie wandelingen te maken.

2008

een echte aanrader!!!

Loef
3-8-2008

Wij hebben met 10 pers. in dit huis gezeten.Je voelde je er meteen thuis, het is echt oostenrijks.Grote slaapkamers,grote keuken en een gezellige woonkamer. Enige minpuntje waren de tuinmeubelen buiten, erg weinig zo'n klein rond tafeltje voor 10 pers.Buiten eten was dan ook geen optie.De eigenaars waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij willen nu ook zo'n huis....

Fam Alberts-Polder
      13-7-2008
      • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig huis, iets wat oude inrichting. Sommige slaapkamers zijn wat gedateerd. Alles aanwezig behalve TV, hadden wij niet nodig maar bij slecht weer misschien wel. Eigenaars erg aardig en behulpzaam. Prachtige omgeving!!

één nadeel: privacy tussen het huis van de eigenaar en de vakantiewoning is matig er is geen afscheiding, Ze lopen regelmatig langs het terras. Auto's parkeren is soms wat lastig ivm de busjes van de eigenaar en ze staan dan vol in de zon.

Wij hebben een prachtige vakantie gehad, het huis bied veel Oostenrijks gevoel. O ja bij stroomuitval (hadden we door onweer) kun je op hout koken.

Verwarming kun je niet zelf regelen, wij stookten de houtkachel met hout van de eigenaars.

Vergeet niet de knijpers als je toch wilt wassen!

2007
      • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben met z'n 10-en een fantastische week gehad in Jochberg.We zaten wel buiten het seizoen dus we moesten wel op pad voor uitstapjes en andere dingen. De eigenaars van Haus Fuchs waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het huis was groot en prachtig. Het deed echt Oostenrijks aan. Je voelde je er snel welkom en thuis.

2005
        • Ligging t.o.v. pistes7

Ik heb echt een top vakantie gehad! Het is een heel mooi skigebied en de gastheer- en vrouw waren echt onwijs aardig. We hebben heerlijk gegeten en alles was top, ik wou dat ik zo weer kon gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Fuchs voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Haus Fuchs in Jochberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Haus Fuchs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Haus Fuchs scoort een 8.2 uit 10 op basis van 7 reviews.