Camping Mountain Camp Pitztal

Camping Mountain Camp Pitztal
8,3

4 tips over Camping Mountain Camp Pitztal

Stefan, 18-8-2013
Houd u van forel? Er zwemmen forellen op de camping dus deze worden vers door Tobi voor u bereid!
hnijstad, 25-2-2013
houtkachel = super. er rijdt een skibus door hegt pitztal, maar wij hadden de auto. Ben je wat flexibeler
W. Koop, 27-8-2012

Als je wilt inkomen met fietsen kunnen je je om 10 uur gratis mee laten voeren door het dal (bergopwaardes) door de plaatselijke bus.

Er is voor weinig geld een wandel kaart te koop waar in zeer goed is aangegeven waar wandel paden zijn. De meeste hutten in de bergen zijn zelfs in het dal seizoen open.

hnijstad, 26-8-2012

waar zal ik beginnen? Heel veel activiteiten in Pitztal, Inntal etc, hou de info hierover in de gaten.

Het weer: prima prima, al zit je natuurlijk wel ietsje hoger in de bergen. geen muggen!! (zoals aan de Bodensee).

Tobi: een pingpong tafel zou nog mooi zijn!!!