Pension Bucherwirt

PensionWeer vandaag29°14°
Pension Bucherwirt
8,9

1 review over Pension Bucherwirt in het Nederlands

Een pension waar het goed toeven is. Zo als de Tirolers zeggen: "gemutlich".

Vooral de keuken is in de weide omtrek bekend. Men komt soms van 50 kilometer ver om hier te eten. Jammer dat ze voor Niet gasten op dinsdag dicht zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bucherwirt in Jenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bucherwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Bucherwirt scoort een 8.88 uit 10 op basis van 2 reviews.