Camping Terrassencamping Schlossberg Itter

• 9.5Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Terrassencamping Schlossberg Itter is een kindvriendelijke camping. Schoon sanitair, een zwembad en een leuke speeltuin zijn op de camping te vinden. Terrassencamping Schlossberg Itter ligt dicht bij een doorgaande weg waardoor er geluidshinder kan voorkomen. Vanuit de camping zijn Hopfgarten en de Krimmler watervallen goed te bereiken.

134 reviews over Camping Terrassencamping Schlossberg Itter

• 2019
    8Jeannette17-10-2019

Geweldig camping voor de wintersport

Wij komen al 10 jaar in de winter op deze fantastische camping, wij hebben een winter seizoenplaats. Prima restaurant, aardige eigenaar en medewerkers, heel goed onderhouden en schoon, mooi skigebied.

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Marcel13-10-2019

Het is een prachtige camping de nieuwe eigenaar zeer vriendelijke en behulpzaam het is een aanrader om het een keer proberen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Lysanne19-09-2019

TOP/FANTASTISCHE CAMPING

Wij komen hier al jaren, sinds 2001. En mijn ouders hebben hier een jaarplaats. Sinds begin dit jaar zit er een nieuwe pachter op de camping! Wat een top vent is hij. Hij heeft alles netjes voor elkaar, komt gezellig een praatje maken. De platzwart ook een topvent. Als er nieuwe mensen op de camping komen. Rijd die die mensen rond in een golfkar en laat die de hele camping zien! Sanitair is schoon en netjes. Eten boven kan beter, maar aan de overkant is een goeie eettent, alleen de weg oversteken en je bent eral. Je zit heel centraal bij het dorp met supermarkten, en voor kledingwinkels moet je ongeveer 10 minuutjes rijden.

Echt een aanrader om hier heen te gaan! 😊😊

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Caravan05-09-2019

Nooit meer

Mooie camping, goed sanitair, camping ziet er schoon en verzorgd uit. Helaas bij een te drukke weg en treinrails. Wat men over de hele camping hoort. Wij hebben 3 weken er gestaan maar waren blij met ons eigen bedje thuis zonder snelweg en perron naast je bed. Jammer vonden wij wel dat in de laatste 2 weken vd zomervakantie gewoon geen animatie meer werd gehouden terwijl dit wel op de site stond. En we hadden ook via de mail gevraagd hoeveel het kostte totaal ons verblijf, dus aan betaling gedaan en de rest contant betaald bij aankomst. Je kan hier in 2019 steeds niet pinnen. En de laatste dag voor vertrek bij de receptie de elektriciteit stand doorgeven en we moesten hiervoor niet bij betalen maar kregen wel een extra onverklaarbare rekening van rond de €100,-. Voor ons hier geen 2ekeer meer dit vanwege de snelweg en de extra kosten. En half augustus was het uitgestorven. Speeltuin is groot maar alle speeltoestellen uit jaren 60.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie Allen12-08-2019

Prima camping voor doorreis of langere vakantie.

Mooie overzichtelijke camping. Zwembad, speeltuin, tienerhonk en restarant. Modern sanitairgebouw. Ook kleding wassen en drogen is prima mogelijk. Wij hebben er 2 weken gekampeerd (tent). Wij maar ook onze kinderen (9, 13 en 14) hebben het er prima naar het zin gehad. Wel even wennen aan besteltijden brood, pizza's. Wil je eten in het restaurant dan is ons advies om te reserveren. Eten is er prima. Camping-wacht Andre zeer behulpzaam en oplettend. De camping ligt centraal, van waaruit veel bezienswaardigheden bezocht kunnen worden.
    Een nadeel is dat alles contant betaald moet worden. Een ander nadeel is de weg die langs de camping loopt. Zorg voor een plaats op het hogere deel. Dan geen/minder last van het verkeerslawaai.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Janine09-08-2019

Prachtig, maar nadeel: alles cash afrekenen

GEEN PIN-BETALING MOGELIJK!!! Prachtige camping! Ongelofelijk sanitair (allemaal badkamers!!!) te klein zwembad, vriendelijk personeel. Leuke speeltuin voor jonge kinderen. Goed restaurant! Alles was ok tijdens ons verblijf maar onbegrijpelijk dat je alles, ook het restaurant en je verblijf cash moet afrekenen. Dat is echt niet meer van deze tijd!!! Doe daar wat aan Camping Schlossberg!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Tina Staal09-08-2019

Super mooie terrassen camping. Ontvangst was heel gastvrij, duidelijk en ze nam de tijd voor haar uitleg. Ondertussen werd mijn man begeleidt naar onze plaats. We hebben een mover, maar anders wordt je desgewenst geholpen. Wij stonden op 159, rij 7. Geweldig mooi uitzicht. Sanitair is er meer dan genoeg en de was en douche ruimte de mooiste en schoonste ooit gezien. Als je erop let, dan hoor je de auto's op de weg ernaast. Rievier naast de camping hoor je op rij 7 amper, 's avonds als het stil is wel. Wij vonden dat juist gezellig klinken. Je zit vlakbij de mooiste wandelgebieden en liften. Het restaurant op de camping heeft een prima kaart. Tussen de 10 -20 euro kun je hier heerlijk eten. Pizza voor een tientje, prima! Je kunt voor 18:00 ook afhalen. Het personeel is behulpzaam en super vriendelijk. Wij gaan vast nog eens terug

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9de camperaartjes27-06-2019

Geweldige camping

Zeer verzorgde camping met mooi zwembad. Zeer vriendelijke receptie.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Eduard en Bertie Bruinink.25-02-2019

Nieuwe pachters, kansen, en mogelijkheden in Itter

Dit seizoen nieuwe pachters op de camping, Rosie en Thomas Brunner en team. Het begin van een nieuw tijdperk met nieuwe kansen en mogelijkheden, laat het verleden voor wat het is, dat is nu definitief voorbij, gun deze zeer aardige en klantvriendelijke familie een mooie start en een mooie toekomst op de door ons zo geliefde camping Schlossberg Itter waar we al vele jaren met veel plezier komen, ooit aangelegd door Hans Ager, inmiddels 87 jaar oud, en woont nog steeds op de camping, alwaar hij en zijn vrouw Hanny elke vrijdagavond aan de stamtisch de gasten een hartelijk welkom heet. Samengevat: De zon gaat zeker weer schijnen, en we zien samen met alle mede kampeerders uit naar een grote hoeveelheid gezellig en saamhorigheid. Warme camping groeten, Eduard en Bertie Bruinink.

Gereisd met partner in februari 2019

• 8An24-01-2019

Mooi als je van Oostenrijk houdt

Mooi opgezette camping. Vooral de terrasplekken zijn ruim. Kijk goed naar stand van de zon want sommige plekken hebben meer zon dan anderen. Wij stonden op plek 159. Omdat het zo warm was deze periode was het fijn dat de zon pas om 11.30 uur op onze plek kwam maar bij minder mooi weer is dit niet fijn. Het sanitair is fantastisch. Dat vind je nergens zo mooi en schoon. Ook handig dat er op de hoger gelegen terrassen ook een mini hokje is met toilet. De omgeving is mooi en genoeg te doen. Wandelen, rodelen, paragliden. Tip: bekijk van te voren in welk gebied je zit en koop een bergpas zodat je vaak met korting of gratis naar boven kunt met de stoeltjeslift.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

11 tips over Camping Terrassencamping Schlossberg Itter

• Ed, 06-05-2012 Rapporteren

Ga niet te vroeg in het seizoen, er is nog niets open en erg rustig. Let op: je kunt op de camping niet pinnen en niet met credit card betalen. Raar en niet van deze tijd!

• Herman, 22-07-2012 Rapporteren

Indien je een plaats krijgt op de terassen, hou rekening met aanrij route, links is erg stijl, menig auto is daar blijven steken. Ga via rechterkant of vraag bij receptie om sleephulp.

• Eduard, 30-06-2012 Rapporteren

Een perfecte camping voor zowel de zomer als de winter.

3 vragen over Camping Terrassencamping Schlossberg Itter

• s v , 26-12-2014 Rapporteren

kaart

Kun je in dit gebied ook gebruik maken van een of andere kaart (net zoiets al de karinthie kaart in karinthie) waarmee je gratis toegang hebt tot kabelbanen, zwembad en dergelijke ?

• Kimmos, 11-12-2014 Rapporteren

Stacaravan

Heeft iemand wel eens gebruik gemaakt van de stacaravan die hun verhuren,zo ja,hoe was het? Stond hij ver boven op de berg,vanwege terrassen camping? Mvg kim

• mensbosch, 30-07-2014 Rapporteren

ruime plek met schaduw

Heeft iemand een suggestie voor 2 plekken ( liefst naast elkaar ) met schaduw en ruim? ( caravan 6.80mt met voortent en evt luifel ) Bedankt alvast voor de eventuele reactie(s)!

Mvg, Familie van den Bosch

Lysanne Bakker, 06-08-2014

de plekken zijn best groot. en als je ze reseveert en je zegt dat je naast elkaar wilt staan dan houden ze daar rekening mee

Camping Terrassencamping Schlossberg Itter info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200