Weer vandaag-1°-15°
7,7

Omschrijving
Terrassencamping Schlossberg Itter is een kindvriendelijke camping. Schoon sanitair, een zwembad en een leuke speeltuin zijn op de camping te vinden. Terrassencamping Schlossberg Itter ligt dicht bij een doorgaande weg waardoor er geluidshinder kan voorkomen. Vanuit de camping zijn Hopfgarten en de Krimmler watervallen goed te bereiken.

115 reviews over Camping Terrassencamping Schlossberg Itter in het Nederlands

2014 fijn na 2015 komen we niet meer.

Diana,
20-11-2018

Een mooie kindvriendelijke camping, ligt wel afgelegen van winkels dus fiets of auto afhankelijk om boodschappen te gaan doen. Heeft een klein winkeltje met weinig aanbod. Restaurant lang wachten en geen vriendelijk personeel. Wij waren hier in 2014 en 2015, in 2015 enorm veel regenval gehad daar en idd onze eerste ervaring met overstromingen in onze tent, slechte afwatering terwijl we halverwege de berg stonden. In 2015 kreeg ik een ongeluk door rodelen in Imst waardoor ik met laag rugletsel en whiplash in ziekenhuis belandde. Onze buren hadden onze afwezigheid gemeld bij de camping eigenaar uit ongerustheid maar die nam verder geen actie naar ons waar wij waren of bleven. Achteraf moesten wij ons voorbestelde broodjes ook nog allemaal betalen, dit echter niet gedaan. We zijn vervroegd naar huis gegaan omdat ik niet meer uit de voeten kon. Ziekenhuis daar niet toerist vriendelijk,moest op gang slapen samen met andere toeristen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Gaan hier zeker terugkomen.

Theo Dinnessen,
31-10-2018

Een vriendelijke en goede zomer en wintercamping tegen betaalbare prijs. Uitstekend sanitair, ook privé baden beschikbaar, en goed restaurant. Vriendelijk beheer en behulpzaam. Mooi eenvoudig zwembad en mooie ruime plaatsen. Op korte afstand van Hopfgarten.

Gaan hier zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Echt voor herhaling vatbaar

Jan en Dia van Ballegoyen,
9-9-2018

Wij kunnen ons niet vinden in de negatieve review. De camping is schoon, het sanitair is subliem,en het zwembad is om even op te frissen een uitkomst. Wij werden allervriendelijkst ontvangen bij de receptie, en mochten zelf een plekje uitzoeken. De plaatsen bovenop de terrasssen zijn ruim.

Het enige nadeel wat wij kunnen zeggen is dat er een doorgaande weg langs de camping loopt en er een trein regelmatig voorbij komt. Hier zal de één wat meer hinder van ondervinden dan de ander.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Pennings,
14-8-2018

Ik lees een aantal negatieve reviews, maar wij hebben een aantal heel fijne dagen op deze camping gehad. Rustige sfeer, keurig sanitair, prettige mensen. Leuk zwembad en leuke speeltuin. En ontzettend veel te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeer beroerd

R. Braams,
6-8-2018

Vanuit de drukke randstad wil je dit niet: de A10 is er rustig bij. Daarnaast een drukke goederenspoorlijn. Als het nou goedkoop was...maar 60 euro per dag! En voor internet dat het niet doet enorme extra bedragen betalen. Zeer onvriendelijke receptie. Vermijdt deze camping en kies iets leuks.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Knus en gezellig.

Gerard Samsom,
10-11-2017

Goed voorbereiden,, zorgen dat caravan zoveel mogelijk geïsoleerd is dat de kachel veilig is en goed functioneerd.

Gereisd met partner in februari 2015

prima met kanttekeningen

linda,
28-10-2017

Als je met jonge kinderen hier naar toe gaat zit je goed. Er is een grote speeltuin waar de kinderen vooruit kunnen. Sanitair is keurig netjes, niks op aan te merken. Zwembad is klein maar daardoor wel overzichtelijk. Voor jonge kinderen prima.

Camping wordt veel gebruikt als doorreiscamping. Wij hebben vele mensen zien komen en gaan. Niet echt gezellig.

De camping biedt een goede uitvalbasis voor verschillende toeristische trekpleisters in de omgeving. Wij zijn niet in het restaurant geweest vanwege de niet klantvriendelijkheid (zie hieronder) Als je de camping links afrijd richting hopfgarten zit er aan de linker kant een hotel. Dit hotel heeft een heel erg goed restaurant waar ze heerlijke schnitzels hebben.

Let op: De afwatering van het regenwater is Heel erg Slecht. Alle plaatsen beneden lopen heel snel onder water. Er was een put maar deze lag op het midden van het veld gemaakt. Hoe we onze caravan ook zouden zetten, we zouden er altijd op staan, daarnaast zat deze ook nog eens verstopt. In de winkel een extra zeil moeten kopen om toch zoveel mogelijk water buiten te houden. Dit hebben we aangekaart bij de eigenaar maar het kon hem weinig schelen. (Geld was toch al binnen). We hoorden van andere kampeerders dat dit al jaren een probleem is. De eigenaar weet het dus, geeft het bij boeken niet aan en doet er dus ook niks aan.

Sta je overigens boven dan heb je hier geen last van maar dan zit je tegen de achterkant van de andere kampeerders te kijken. Ook niet echt geweldig dus.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Jan,
9-9-2017

Ruime plaatsen en het sanitair was echt blinkend schoon mooie speelplaats voor kinderen goed eten in het restaurant gewoon top !!

Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

christiaan,
8-9-2017

sanitair was perfeckt, erg ruim en groot en mooi schoon.

kleine plekjes.

en dan het geluid van de weg en de rivier erg storend dag in dag uit storende ruis over de camping, wij stonden wat hoger op de camping dus wat verder van de rivier en snelweg af en nog erg vervelend. hellemaal als het geregend had ( en dat doet het daar nog wel eens!) ik snap echt niet dat andere mensen dit niet storend vinden. als je voor rust en ruimte zoekt is dit echt geen aanrader. wij haden voor 16 dagen geboekt en zijn naar 3 dagen weg gegaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima Camping met alle voorzieningen

Willie,
29-8-2017

Ligt niet dicht bij een dorp om in de avond naar toe te wandelen. Het café restaurant is prima, maar je wilt soms wat anders.Het toilet en wasruimte word goed onderhouden.We hebben een fijne vakantie gehad op de camping en in se omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Schlossberg Itter in Itter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Schlossberg Itter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.