Camping Terrassencamping Schlossberg Itter

110 reviews over Camping Terrassencamping Schlossberg Itter in het Nederlands

Knus en gezellig.

Gerard Samsom
10-11-2017

Goed voorbereiden,, zorgen dat caravan zoveel mogelijk geïsoleerd is dat de kachel veilig is en goed functioneerd.

prima met kanttekeningen

linda
28-10-2017

Als je met jonge kinderen hier naar toe gaat zit je goed. Er is een grote speeltuin waar de kinderen vooruit kunnen. Sanitair is keurig netjes, niks op aan te merken. Zwembad is klein maar daardoor wel overzichtelijk. Voor jonge kinderen prima.

Camping wordt veel gebruikt als doorreiscamping. Wij hebben vele mensen zien komen en gaan. Niet echt gezellig.

De camping biedt een goede uitvalbasis voor verschillende toeristische trekpleisters in de omgeving. Wij zijn niet in het restaurant geweest vanwege de niet klantvriendelijkheid (zie hieronder) Als je de camping links afrijd richting hopfgarten zit er aan de linker kant een hotel. Dit hotel heeft een heel erg goed restaurant waar ze heerlijke schnitzels hebben.

Let op: De afwatering van het regenwater is Heel erg Slecht. Alle plaatsen beneden lopen heel snel onder water. Er was een put maar deze lag op het midden van het veld gemaakt. Hoe we onze caravan ook zouden zetten, we zouden er altijd op staan, daarnaast zat deze ook nog eens verstopt. In de winkel een extra zeil moeten kopen om toch zoveel mogelijk water buiten te houden. Dit hebben we aangekaart bij de eigenaar maar het kon hem weinig schelen. (Geld was toch al binnen). We hoorden van andere kampeerders dat dit al jaren een probleem is. De eigenaar weet het dus, geeft het bij boeken niet aan en doet er dus ook niks aan.

Sta je overigens boven dan heb je hier geen last van maar dan zit je tegen de achterkant van de andere kampeerders te kijken. Ook niet echt geweldig dus.

Jan
9-9-2017

Ruime plaatsen en het sanitair was echt blinkend schoon mooie speelplaats voor kinderen goed eten in het restaurant gewoon top !!

nooit meer

christiaan
8-9-2017

sanitair was perfeckt, erg ruim en groot en mooi schoon.

kleine plekjes.

en dan het geluid van de weg en de rivier erg storend dag in dag uit storende ruis over de camping, wij stonden wat hoger op de camping dus wat verder van de rivier en snelweg af en nog erg vervelend. hellemaal als het geregend had ( en dat doet het daar nog wel eens!) ik snap echt niet dat andere mensen dit niet storend vinden. als je voor rust en ruimte zoekt is dit echt geen aanrader. wij haden voor 16 dagen geboekt en zijn naar 3 dagen weg gegaan.

Prima Camping met alle voorzieningen

Willie
29-8-2017

Ligt niet dicht bij een dorp om in de avond naar toe te wandelen. Het café restaurant is prima, maar je wilt soms wat anders.Het toilet en wasruimte word goed onderhouden.We hebben een fijne vakantie gehad op de camping en in se omgeving.

Tirol verkennen vanuit een mooie camping

C. Damen
12-8-2017

Een prachtige terrassen camping. Een zeer vriendelijke receptie.

Een geweldig mooie douche en badgelegenheid.

Geen minder goede punten

Goede camping voor deze zomer !

Kees L
9-8-2017

Sanitair was absoluut goed, de camping ziet er goed verzorgd uit. Helaas is het uitzicht minder spectaculair dan verwacht en door de volledige bezetting en kleine plaatsen zit je vrij dicht op je buren. Goede uitvalsbasis om dingen in de omgeving te gaan doen. Na 10 uur 's avonds rustig, helaas wel de hele dag overlast van drukke weg en de spoorlijn. Met grote regelmaat de kerktorenklok van de kerk van Itter gehoord ook als er gewaarschuwd wordt voor vervelend weer. Veel Nederlanders en Denen op de camping en hier en daar een Belg of een Duitser. Groot deel van de gasten op het nieuwe deel blijft vrij kort en gaat door of komt vanuit het Zuiden.

Mooie camping, maar die weg en trein

Joost E.
16-7-2017

Hele mooie camping, mooie terrasplaatsen waardoor je ruimte ervaart, fantastisch sanitair en lekker zwembad. Maar als je er gevoelig voor bent; het verkeer op de weg door het dal is duidelijk hoorbaar en de trein komt ook regelmatig langs. Dat is jammer. Maar hier is mee te leven. Als camping zeker aan te bevelen!

Oude reviews (archief)

Prima camping

Maarten
18-9-2016

Nette camping, mooie ruime plek op het terrassengedeelte. Camping ligt in nauw gedeelte van een dal dus sommige plekken hebben veel schaduw. Redelijk restaurant met goede prijzen. Sanitair erg mooi en altijd schoon.

Afrekenen kan alleen contant, beetje vreemd anno 2016.

Voor herhaling vatbaar

S_Prins
29-8-2016

Wat de meeste mensen schrijven klopt wel. Prachtig sanitair gebouw, heel erg schoon, geen ervaring met de afzonderlijke WC faciliteiten. Mooie speeltuin voor de kinderen, glijbaan lekker lang en uitdagend. Een keer in het zachte gras vallen is niet erg. Vooral voor kinderen onder de 11-12 veel leuke dingen. Restaurant ervaring wisselend. 1e avond super: snelle bediening, veel keus, normaal geprijsd. Tweede avond door de drukte iets minder goed bevallen. Geluid van B-weg valt uiteindelijk samen met de snelstromende beek langs de camping. Ben je er gevoelig voor dan is een plekje wat meer achter op de camping een aanrader. De trein komt niet vaak voorbij. Personeel over het algemeen aardig. Alleen met cash kunnen betalen is inderdaad wel een beetje achterhaald (en maakt wat achterdochtig, moet de boekhouding niet zo helder mogelijk??). WIFI kan ook verbeterd. Al met al komen wij hier zeker nog eens in dit gebied. Zeker te verkiezen boven panorama camping Westendorf!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Schlossberg Itter in Itter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Schlossberg Itter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Terrassencamping Schlossberg Itter scoort een 8.01 uit 10 op basis van 115 reviews.