Hotel Club Hotel Edelweiss

Kleine hotelsWeer vandaag-1°-12°

We hebben een aantal aanbieders voor Club Hotel Edelweiss voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Club Hotel Edelweiss in het Nederlands

zeer vriendelijke eigenaren

C. v.d. Elzen
11-1-2010

Hotel Club Edelweiss in Itter is een hotel gerund door een Engels echtpaar.

Het is een eenvoudig,net hotel met goed eten.

De eigenaren Peter en Alison doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

Paar minpuntjes,ze adverteren met een kelderbar voor apres ski,deze is echter de hele week dicht geweest.

Om bij de gondel te komen moet je met de skibus.(er wordt gezegd hotel 60 mtr van lift,dit is echter een sleepliftje)

Verder waren we best tevreden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel Edelweiss in Itter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.