Hotel Viktoria

Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Viktoria

• 9Marcel19-04-2014

Voor herhaling vatbaar

Zomaar een belletje van mijn zoon, Er zijn nog "Zimmer frei". Boek maar zeiden wij. Hij deed het ook nog en wie A zegt... Het waren weliswaar maar drie nachten, maar wat hebben we genoten. Prima ontvangst, heerlijk eten.. s 'morgens lekker ontbijtbuffet, van 15:00 u. tot 17:00 u. Jause :-) en ook al kwam je later, geen probleem tot 17:00 u. is gegarandeerd. Viergangen diner (naar eigen wens tijd aan te geven) Prima bedden, leuk opgemaakt dagelijks in verschillende uitdrukkingen :-) Fam. Kurz - Herzlichen dank für unser aufenthalt bei ihnen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 6jotejo01-04-2014

Sfeerloos hotel waar veel gerookt wordt

Onpersoonlijk hotel, er is geen aparte eetzaal maar je eet in de Pizzeria (ook ontbijt). Hierdoor eet je als hotelgast tussen dronken apres skiërs. Hotel is niet rookvrij! Als je 's morgens je kamer uitkomt staat de gang al blauw van de sigarettenrook. Eigenaren en personeel roken in de pizzeria waar je ook ontbijt. Hier wat van gezegd maar antwoord 'Je mag hier roken'. Ook is er geen ruimte waar je kunt relaxen, een boekje lezen (moet op je bed). Bij de receptie staan wel stoelen maar daar is het heel ongezellig. Avondeten is zout en matige kwaliteit, sauzen komen uit pakjes. Flessen wijn zijn duur, karaffen kraanwater niet te krijgen. Ontbijt is ok, eieren worden vers gekookt/gebakken. Wel goedkope vleeswaren. Personeel wel vriendelijk maar slecht opgeleid (sommigen pletteren alles op tafel) Badkamer was niet warm te krijgen. Kamer wel schoon, goede bedden. Gratis parkeren in de garage. Kleine wellness (niet gebruikt)

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2014

• 9G.29-08-2012

heerlijk hotel

Wij zijn netjes ontvangen. Auto konden we gratis parkeren in de parkeergarage onder het hotel. Wij hadden halfpension met keuze uit 3 hoofdgerechten. Je kreeg soep, salade, hoofdgerecht en een heerlijk toetje. Ontbijt was zeer uitgebreid.en zeer lekker. Bij het avondeten mocht je gratis witte of rode wijn , bronwater drinken zoveel als je wilde. De kamer was ruim genoeg, bedden waren wat zacht maar dat vindt ik persoonlijk heerlijk. De douche was ruim, zeer netjes en schoon. De douche was helemaal goed. Wij zaten aan de voorkant van het hotel met een heel groot balkon en mooi uitzicht op de bergen. Het hotel ligt prima net aan de rand van het centrum. Personeel was zeer aardig en hulpvaardig. Kamers werden elke dag netjes schoon gemaakt en kregen genoeg schone handdoeken. Bij de kamer kregen wij ook een silvretta karte deze gaf gratis toegang tot alle liften in het silvretta en montafon gebied.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8henk07-07-2010

nare bijsmaak

prima week gehad. Personeel en eigenaar vriendelijk, maar ook niet meer dan dat. Met de eigenaar hadden we afgesproken dat we iedere ochtend 4 broodjes extra zouden smeren voor de lunch tijdens de bergtochten, welliswaar tegen betaling.Wat stonden we raar te kijken toen we aan het eind van de week de rekening gepresenteerd kregen:7x4x€3= €84 en zwart natuurlijk. Hieruit blijkt maar weer dat je van tevoren goede afspraken over de prijs moet maken!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Len15-03-2010

Zeer goed en klantvriendelijk hotel

Prijs/kwaliteit verhouding is in Hotel Viktoria optimaal! Goeie kamers met een ruime badkamer en een erg goeie douche. Daarnaast wordt de kamer elke dag super schoongemaakt. Daarnaast is het personeel wat er werkt erg klantvriendelijke en servicegericht! Ook het ontbijtbuffet is erg uitgebreid en is een uitstekende basis voor een lange skidag! s'avonds inhet restaurant ook goed eten en alles prima geregeld.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8veronique13-03-2010

correcte prijs/kwaliteit

We waren hier met 2 vriendinnen voor een short-ski. Het hotel is zeer goed gelegen; midden in het centrum, 5 min van de lift en niet vlak aan de apres-ski bars! Het eten is ok. Keuze tussen vlees, vis of vegetarisc. We konden ook gewoon van de kaart in het restaurant kiezen. Zeer vriendelijke bediening. Ischgl is volgens ons wel niet echt een skigebied voor met kinderen, ook dit hotel niet. We zijn van plan om ons weekendje volgend jaar weer over te doen; in hotel viktoria.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8Andre07-02-2009

Zeker het geld waard!

Het ontbijt zeer goed. Avond eten keuze uit 3 menu's: vlees, vis of vegetarisch. Het avond eten bestaat uit 4 gangen. De piste en de uitgaansgelegenheden op 200 meter. Zeer nette kamers. Kamers worden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Auto staat in de garage. Tegen betaling W-Lan mogelijk. Een mooie relax ruimte. Alles is zeker het geld waard.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8Yvonne09-07-2006

Nette kamers, vriendelijk personeel. Zeer goed ontbijt en avondeten. Wij waren hier eind juni 2006. Het hotel was toen de eerste dag weer open na het winterseizoen. We betaalden slechts 35 euro p.p. voor halfpension. Het eten is in de pizzeria en saladebuffet en wijn/mineraalwater is inbegrepen. Voor deze prijs dus zeer goed. De lift in Ischgl is circa 5 minuten lopen van het hotel. Auto veilig en koel in de parkeergarage.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juli 2006

• 8Denis07-03-2005

Een heel mooi hotel in centrum van Iscgl. Zeker zijn geld waard.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2005

1 tip over Hotel Viktoria

• Marcel, 19-04-2014

Ga zeker als wandelaars zoals mijn vrouw en ik met de Skilift (20 €) voor een hele dag naar de top. FANTASTISCH uitzicht en heerlijke restaurants.

0 vragen over Hotel Viktoria

Hotel Viktoria info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages