Hotel Tirol

9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,7

4 tips over Hotel Tirol

Christine, 18-12-2013
Het kleine restaurant is zeer gezellig , vooral voor mensen zonder kinderen , zeer rustig en je kan er echt genieten .
Erwin, 20-7-2012
Maak gebruik van de Silvretta kaart ( bij sommige reisbureau's in de prijs inbegrepen). Hiermee kan je gebruik maken van oa de kabelbanen en de bus ( om het half uur (ong. ) is er een bus ). Voor de kinderen zijn er in de omgeving leuke speeltuintjes. Aan de overkant van de hoofdweg is er een plaats voorzien met sprinkastelen en trampolines.
fiorentina, 18-7-2012
Huur een e-bike en ga via de veilige fietspaden een fietstocht maken door het dal.

We hebben een aantal aanbieders voor Tirol voor je op een rij gezet:

Paul, 11-7-2012
    Met de Silvretta Card (bij ons was die inclusive!) kan je gratis alle bergliften gebruiken. Ook het openbaar vervoer is in het ganse dal is gratis met die kaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Tirol voor je op een rij gezet: