Hotel Tirol ****

50 reviews over Hotel Tirol in het Nederlands

Super !

Van den Cruijce - Moens, 21-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi hotel ! Lekker ontbijt ! Lekker avondeten ! Je hebt de wagen niet nodig want de bus is gratis.

Perfekt

Sophie, 15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super onthaal, prachtige kamers, lekker gegeten en super goed gelegen. Perfekt dus.

Enorm genoten

Erwin, 17-7-2016

Voor de 2e keer naar dit hotel. Lekker eten, goed onderhouden kamers, vriendelijk personeel en de vriendelijkheid van de Fam. Aloys heeft ons echt doen genieten van onze vakantie.

Centrale ligging. Ondergrondse parking. Speeltuintje. Silvretta kaart waarmee je de bus kan nemen ( laat de auto maar staan ) en gebruik kan maken van voldoende liften. Bij de meeste tussenstations kan je een speeltuin vinden. Spar en bakker in de buurt.

fantastisch

NDB, 25-6-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

pluspunt; gratis gastenkaart voor gebruik alle liften in het dal, openbaar vervoer en korting op andere plaatsen. Hotel prima gelegen, in centrum, vlakbij liften. Minpunt; geen idee!

geweldig!

Van der Veken, 18-10-2015
    • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Tirol is een zéér goed hotel. De kamers zijn zeer ruim wat met 2 tieners belangrijk. Een grote badkamer met supergrote douche. Het toilet is ook apart. Het personeel is vriendelijk en het eten is lekker, genoeg en gevarieerd. Het is vlakbij de lift gelegen en ligt centraal in het dal waardoor je met je kaart alle wegen uit kan. Je kan er verschrikkelijk veel wandelingen maken en de natuur is er prachtig.

Heerlijk hotel

Els, 22-7-2014
    • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Tirol is een super fijn hotel..wij hadden een ruime deluxe kamer met 2 vertrekken en een geweldige douche.Eten is heerlijk en ruim voldoende.Hotel ligt midden in het dorp Ischgl waar ook de gratis kabelbanen zijn.Kinderen kunnen spelen in de leuke speeltuin en genieten in het zwembad.Zeer vriendelijke bediening.

mooi hotel met een prachtige wellnes .

Christine, 18-12-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijk personeel , zeer behulpzaam staan altijd klaar om je vakantie optimaal te laten verlopen .

Nu zelfstandig geboekt met duidelijke afspraken en alles was perfect ! Voor mij geen reisbureau voor dit soort vakantie's !

prima hotel!

jeroen ramakers, 9-7-2013

Wij waren tevreden gasten,mooie kamer met uitzicht op de silvretta baan.Vriendelijk personeel,mooie welness!

mits enkele afspraken zou ik nog eens teruggaan !

Christine, 12-8-2012
    • Ligging t.o.v. pistes8

mooie wellness , gratis parking in garage.Hotel ligt centraal , naast Silvrettabahn .Het eten is geen vier sterren waard : vruchtensappen uit automaat ,buffet weinig variatie en kom je wat later ontbijten is het fruit al geplukt ! Het avondeten: saladebuffet is niet echt uitgebreid , het eten is zeer zout en kleine porties en tot 20u is wel vroeg voor mensen die graag genieten bij een lekker wijntje ! Het is er ook snik heet in het restaurant .

Goed Hotel

Erwin, 20-7-2012

Mooi hotel met een goede service. Personeel en eigenaars zijn heel vriendelijk. We kregen bij aankomst een gratis wandelkaart van de omgeving.Prachtig binnenzwembad en mooi welnessbereik, fitness,kinderspeelkamer,kleine speeltuin. We hadden een standaard kamers ( proper en netjes ), badjassen,tv,kluis. Het eten voldoet voor een 4 sterren hotel: ontbijtbuffet, 's avonds keuze uit 3 menu's. Drank was wel aan de dure kant. In de directe omgeving: kabellift (2 min stappen), Spar, bakker. Gratis toegang tot de parkeergarage. Pal in het centrum maar onze periode was een heel rustige periode. Weinig toeristen.

We hebben een aantal aanbieders voor Tirol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirol in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tirol scoort een 9.15 uit 10 op basis van 53 reviews.