Hotel St. Nikolaus

Hotel St. Nikolausstersterster

8.9Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Ischgl

Op vakantie geweest naar St. Nikolaus?

8.9Fantastisch

• 8.9Ligging t.o.v. pistes

Tonen op kaart

13 reviews over Hotel St. Nikolaus

• 2019
    9Gerda en René23-08-2019

Een kraaknet en goedgelegen hotel

Dit hotel wordt gerund door een zeer gedreven jong koppel. Alles wordt nauwkeurig in de gaten gehouden en het is er dan ook kraaknet. Het is gelegen in het centrum van Ischgl. Bij aankomst krijg je de Silvretta Card, waarmee je gratis kan gebruik maken van 8 kabelbanen, openbaar vervoer, musea enz. Het ontbijt is in buffetvorm en het avondmaal bestaat uit een 3-gangenmenu met keuze voor het hoofdgerecht. Alles is er zeer lekker. Zo kan je voor het hoofdgerecht kiezen uit de ganse pizzakaart. Deze pizzas worden ter plaatse bereid door een zeer gedreven kok. Bij het avondmaal hoort ook nog soep, saladebuffet en een dessert. Wij hadden ons verblijf geboekt bij een reisorganisatie en kregen ook nog gratis mineraal water en 1/4 liter wijn per persoon. Onze kamer was voldoende ruim, we hadden een doorlopend balkon met zicht op de omliggende bergen. Parkeren in de omgeving is moeilijk, maar bij ons verblijf hoorde een parkeerplaats, 300m v

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. K07-07-2019

Mooi hotel. In de zomer gratis gastenkaart met gratis alle kabelbanen. Gratis met de bus. Etc. Auto heb je eigenlijk niet nodig tijdens je verblijf. Eten is erg goed. Ligging perfect.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9Cornelis02-08-2017

heerlijk genoten perfect hotel

Avondeten voldoende en lekker op smaak vriendelijk en uitstekende service lekkere koffie wij hebben geen minpunten misschien de kerkklokken die je om 6.45 wakker maakt

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7jelle14-01-2015

Volgende keer zo weer!

Voor het eerst in Ischgl en dus ook in St. Nikolaus. Het hotel staat centraal maar rustig. Aardige, rustige eigenaars. Kamer is prima, niet heel groot, maar met mooi uitzicht. Ontbijt is in verhouding met wat ik elders in Oostenrijk gewend ben enigszins karig, maar zeker voldoende! En prima koffie. Afstand tot liften is prima, zeker met de dorpstunnel. Zou zo volgend jaar weer naar dit hotel gaan.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Lida22-04-2013

Heerlijk hotel!!

We zijn net terug van een weekje in Hotel St. Nikolaus en dat is ons zeer goed bevallen. Héél vriendelijk personeel, mooie kamer en alles ziet er zeer schoon uit. Het eten was heerlijk. Iedere ochtend heerlijke broodjes, beleg etc., gekookt eitje en ei met spek en 's avonds een heerlijk dinner, soepje vooraf, saladebuffet en keuze uit 2 hoofdgerechten of een pizza naar keuze en een heerlijk toetje, qua prijs/kwaliteitverhouding was dit geweldig. Er is inderdaad geen ruimte waar je gezellig kan zitten, maar je eet in het restaurant waar ook mensen van buitenaf komen eten en dat geeft ook gezelligheid en aan de bar kan je nog een heerlijk afzakketje nemen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10N.07-05-2010

Een 'thuis' gevoel !!!

Vele jaren hebben wij dit hotel bezocht en steeds weer super!! Fam. Kurz zijn allemaal schatten en het voelt er voor ons echt als een thuis waar je heerlijk thuis kan komen na een jaar hard werken of een dag actief in de sneeuw! Verder is het er altijd erg schoon en is er gebrek aan niets. Wel is het duur en kan je goedkoper in Ischgl ook leuk zitten.

Gereisd met vrienden in februari 2006

• 8Marleen28-03-2010

Prima hotel met zeer goede ligging

Hotel ligt net boven het dorpje en dichtbij apres-ski bars + Pacha (5 min lopen). Goede ligging tav pistes. Kamers zijn netjes en schoon. Personeel is vriendelijk. Avondeten viel soms tegen. Elke avond keuze tussen 2 gerechten of pizza. Ontbijt goed, voldoende keuze. Douche was niet constant op temperatuur, soms ineens koud of heet. Aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8Pinkeltje10-02-2010

Goed hotel

Netjes, schoon, goed hotel. Elke dag schone handdoeken, bedden opgemaakt, prullenbakken geleegd en badkamer gepoetst. Genoeg keuze bij het ontbijtbuffet. Nadeel is dat wanneer je onder de douche staat, soms geen water hebt of afwisselend warm en koud. Verder een prima hotel.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8Maria24-04-2009

Ideale ligging/nette kamers

De ligging (naast de kerk) is perfect. lift naar dorpstunnel op zeer korte loopafstand. Ook uitgaansgelegenheden op loopafstand (geen geluidsoverlast). Kamers zijn netjes, balkon met zon in de middag. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 8Sandra17-03-2009

voor herhaling vatbaar

Prima hotel in centrum Ischgl. Ligt iets hoger waardoor je geen last hebt van herrie uit het dorp. Een bergje naar beneden en je staat echter al in het centrum. Ook de wandeling naar de dorptunnel is zeer kort. Prima kamers. Ontbijt in de standaard Oostenrijkse hotels is altijd hetzelfde maar kaas, ham, diverse broodsoorten, yoghurt etc allemaal aanwezig. Enig minpuntje is dat je elke ochtend om kwart voor 7 wordt gewekt door de kerkklok.

Gereisd met vrienden in maart 2009

0 tips over Hotel St. Nikolaus