Hotel Sonne

• Ligging t.o.v. pistes9,6

17 reviews over Hotel Sonne in het Nederlands

Lily
30-9-2016

Een hotel met een thuisgevoel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Niets op aan te merken.

Fantastisch hotel.

Roevens
12-9-2015

verblijf was zeer goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Genieten in het restaurant

Super hotel eenn echte aanrader

IneNe
11-9-2013

We hebben een voortreffelijk verblijf gehad in hotel Sonne. Vriendelijk en correct personeel. Alles erg schoon en goed onderhouden. Diner zeker niets op aan te merken. Een echte aanrader, zelfs ook in de zomer!

We hebben een aantal aanbieders voor Sonne voor je op een rij gezet:

mooi hotel met lekkere keuken

dirk
11-9-2013

met familie 4 personen(2 volw 1 kind 14j 1kind 8j) 14 laatste dagen in augustus doorgebracht in de bergkristalsuite : HP= 4350euro.

zeer mooi hotel , in het centrum gelegen wel vlak naast de kerk toren, welke elke morgen om 6u50 een zeer luide klok laat luiden.

ontbijt is uitgebreid maar wel 14 dagen hetzelfde, spek,eieren,beleg,fruitsla,...geen wafels of pannekoeken.

avondeten is lekker wordt snel gebracht smorgens te kiezen, éénmalig was er een speciale buffetavond, (meestal in deze regio zijn er tiroler,italiaanse,...andere thema-avonden)welness is inbegrepen mooie sauna, wel klein zwembad.

In de zomer krijgt iedereen welke in een hotel overnacht de silvrettacard : alle bussen en kabelbanen zijn gratis! hier kan Frankrijk nog iets van leren.

frisdrank kost 2u80 aan tafel karaf water is ook te betalen = 2 euro

fietsen kunnen gestald worden in de skikamer met camerabewaking.

bergkristal suite bestaat uit 2 aparte kamers , zeer mooi

parking is gratis net als een zeer goede wifi.

We hebben voor 100% genoten!

Joan
27-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het gemiddelde cijfer van 9.6 is dit hotel meer dan waard. Afgelopen week waren we hier en alles was perfect. Super mooie kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijtbuffet en een fantastisch diner. We kunnen niets verzinnen wat niet goed was. Alles was compleet, schoon en sfeervol ingericht. Wat een luxe!

Binnen 20 meter van het hotel ligt de dorfstunnel met loopband naar de gondels naar het ski gebied. Helemaal goed dus. Het dorp is ook heel gezellig met leuke apres ski, winkeltjes, een speeltuintje en supermarkt. Kortom, we zouden zo weer terugrijden naar Ischgl!

Fantastisch Hotel

Alice
22-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Sonne in Ischgl is een zonnig Hotel. Gezellig aan de dorpstraat in Ischgl, verzorgd, netjes, vriendelijk personeel en bij de recptie en ook de eigenaren zijn supervriendelijk. Ligging erg goed, zowel voor skien als wandelen. Wij waren er in september en alleen de Silvretta lift is open, daar ben je in 5 min. Fantastisch wandelgebied. Het eten is echt super. Ik kan geen minpunt opnoemen en ga in januarie weer heen maar dan om te skien.

geweldig hotel

renee mourik
28-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

al jaren komen wij met het gezin in dit hotel, afgelopen jaar zelfs 4 keer. Sonja en Peter Zangerl hebben de leiding over dit hotel, keurig netjes gezellig, zwembad, sauna, stoombad. Zeer goede keuken met onder in ht hotel de SonnenAlm waar 's avonds live muziek is en waar je gezellig kunt eten en drinken. Met het slotwekend zullen wij weer naar dit hotel gaan. Ligging naast dee dorftunnel dus je loopt zo de lift in gewoon perfect

Fantastic

Letty Verhaeghe
29-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Sonne is een droom! Top kwaliteit over de ganse lijn!

Super hotel!!

Frank Bussink
7-1-2011

Hotel Sonne Ischgl is exact zoals de/onze cijfers het weergeven: 9

Niets is teveel voor het personeel, kamers top, gezelligheid troef. we zijn nog lang niet uitgekeken op dit hotel!

Esther & Frank

relaxte plek voor vakantie

roland
22-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

zeker een aanrader voor een korte vakantie. Wij gebruiken dit hotel veel voor een vakantie zonder de kinderen met kinderen kan ik niet over oordelen. Tunnel naar de lift (rustigste lift in het dorp) is ideaal. Skigebied is top ook nog naar 20 jaar. Eerste week van januari geen aanrader ivm de vele russen maar daar heeft het hele dorp last van.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonne in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonne scoort een 9.49 uit 10 op basis van 35 reviews.