Hotel Solaria

37 reviews over Hotel Solaria

• 2019
    9Mayke en Arnoud10-11-2019

Top vakantie gehad.

Een zeer vriendelijk ontvangst bij onze aankomst. Mooie en erg nette ruime kamer. Heerlijk eten met zeer vriendelijk personeel. Ligging hotel ten opzichte van de piste perfect. Zeer ruime wellness met verschillende sauna's, ruim zwembad en wihrlpool. Top vakantie gehad, volgend jaar komen wij graag weer.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9E.Koeman24-03-2018

Als ik naar Ischgl ga,ga ik naar Hotel Solaria.

Een geweldig hotel op een toplocatie,dicht bij de gondel en op 2 minuten wandelen naar het centrum.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Belinda12-03-2018

Geweldig hotel dichtbij de piste

In de Voorjaarsvakantie zijn we naar hotel Solaria geweest met onze 2 zonen. Mooie kamer gehad suit Anemone ideale ruimte met 2 aparte slaapruimte. De jeugd kon deelnemen aan apre ski zonder dat wij er last van hadden. Was koude periode maar na het skiën stond er een hapje klaar bij de bar om even bij te komen. Net personeel, helemaal leuk was het om te ontdekken dat er toch een Nederlands tintje 😉 aanwezig was in het hotel nl. een van oorsprong Nederlandse eigenaresse, voelt meteen goed aan👍🏼

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9Hendro23-02-2018

Fantastisch.

Hotel Solaria is thuiskomen, Gastvrijheid personeel en altijd behulpzaam. Geweldig restaurant en na het skiën even een hapje en drankje aan de bar en daarna genieten van de super wellness. En mooiste is toch loopafstand naar de skiliften van circa 5 minuten.
    We zijn in maart weer van de partij....Hotel Solaria here we come

Ankie, Hotelier, 04-03-2018

Hallo meneer Hendro,

Wij danken u hartelijk voor uw review en wij verheugen ons u weer in maart 2018 bij ons welkom te heten.

Met vriendelijke groeten, Hotel Solaria Familie Kathrein en het Solaria Kathrein

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9Evert Idema23-02-2018

Maart 2018 geboekt

Erg mooie kamer, zeer goed restaurant en vriendelijk personeel

Ankie, Hotelier, 04-03-2018

Hallo meneer Evert Idema,

Wij danken u voor uw review en verheugen ons u weer bij ons in Hotel Solaria Ischgl begroeten te kunnen.

Met vriendelijke groeten,

Hotel Solaria Ischgl Familie Kathrein en het Solaria Team

Gereisd met partner in februari 2017

• Oude reviews

3Bernard-Jan21-02-2016

Pas op voor je Creditcard!

voor de 10e keer in Ischgl, nu dit hotel: In februari enkele dagen verbleven in Hotel Solaria, een bijzonder mooie kamer en super schoon, maar we vonden het ontbijt tegenvallen voor deze prijs. met name het broodbeleg, kleeft aan elkaar en heeft een koelingsmaak, niet lekker vers, wel goed een kok achter het buffet die a la minute eitjes op wens klaar maakt, spiegelei, roerei etc., maar het beleg is een afknapper. Op de afreisdag wilde we betalen, en er bleek een groot bedrag van de creditcard te zijn afgeschreven, kijk..laat ze vooraf even mededelen dat er een bedrag word afgeschreven van je creditcard, dan heb ik er geen problemen mee, maar zonder te vragen of toestemming vind ik hoogst brutaal. De plussen en minnen even op een rijtje:

+prachtige hotelkamer(schoon) +medewerkers in restaurant super vriendelijk +mooie faciliteiten

-zeer, zeer duur hotel. -erg ver lopen naar de skiliften. -ontbijt een afknapper -ongevraagd geld van de creditcard afgeboekt. wij komen hier niet meer terug.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 5Cees14-02-2016

mooi hotel maar te duur!

Mooi hotel, gemoderniseerd, kamers goed, ontbijt erg mager voor zo´n duur hotel. Tweehonderd! euro per persoon voor een standaardkamer met ontbijt is toch écht veel te prijzig! Van mijn ceditcard werd ongevraagd geld afgeboekt (de helft van het totaalbedrag) terwijl de oudere mannelijke bediende uitdrukkelijk gezegd heeft dat de card alleen als een soort borg diende...echt brutaal!! Verder ligt het hotel niet fijn bij de liften, het is nét te ver lopen.

Voor mij niet meer!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Yolanda van Huisstede 12-03-2014

mooi hotel, prachtige kamers , super keuken.

klantvriendelijk personeel, hotel met veel extra's zoals een mooie sauna, fitnessruimte en leuke bar waar ook na het skiën iets lekkers van het huis is. De keuken is formidabel. Mooie schone kamers.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Jeroen Aalbers19-03-2013

Dit is echt vakantie!

Na 7,5 uurtjes rijden arriveren wij bij het rustig gelegen hotel. De behulpzame huismeester brengt onze koffers alvast naar de kamer. Bij de vriendelijke receptioniste liggen onze skipassen al klaar. De schone kamers zijn van een uitstekend afwerkingsniveau. Wat zijn hier een mooie materialen gebruikt. In het prachtige restaurant worden we iedere dag verwend met een heerlijk goed gepotioneerd 5 gangen diner. Ik zelf eet vegetarisch en eet hier heerlijk. In de gezellige bar worden we altijd vriendelijk geholpen. De drankjes zijn normaal geprijsd. Het zeer uitgebreide ontbijtbuffet is iedere morgen, mede door de huisgemaakte jam een ware traktatie. De ski's huur ik bij de skiverhuur in het hotel, gewoon naast het grote 'skiraum'. De lift is op loopafstand. Na het skiën staat er een smakelijke traktatie klaar. De prachtige wellness is van alle gemakken voorzien. Alle medewerkers bij Solaria zijn onvoorstelbaar vriendelijk en behulpzaam. Het is mogelijk om in het Nederlands te reserveren!

Gereisd met vrienden in december 2012

• 9Carin 13-03-2013

Top Hotel

Bij aankomst een vriendelijk ontvangst. Mooie nette ruime kamer! Heerlijk eten met zeer vriendelijk personeel. Ligging hotel ten opzichte van de piste perfect. Zeer ruime wellness met verschillende sauna's, ruim zwembad en wihrlpool.Top vakantie gehad, volgend jaar weer

Gereisd met partner in februari 2013

5 tips over Hotel Solaria

• Yolanda van Huisstede , 12-03-2014

Personeel staat open voor suggesties. In mei een mooie afsluiting van het seizoen met een top artiest.

• Mar, 29-02-2012

Apres ski is ook dichtbij. Het uitgaansleven is een aanrader. Je bent snel terug in hotel.

• Jeroen Aalbers, 19-03-2013

Parkeer je auto in de ruime (gratis) parkeergarage op loopafstand van het hotel.

0 vragen over Hotel Solaria

Hotel Solaria info