WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°11°
8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,4

36 reviews over Hotel Solaria in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes9

Een geweldig hotel op een toplocatie,dicht bij de gondel en op 2 minuten wandelen naar het centrum.

Geweldig hotel dichtbij de piste

Belinda
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

In de Voorjaarsvakantie zijn we naar hotel Solaria geweest met onze 2 zonen. Mooie kamer gehad suit Anemone ideale ruimte met 2 aparte slaapruimte. De jeugd kon deelnemen aan apre ski zonder dat wij er last van hadden. Was koude periode maar na het skiën stond er een hapje klaar bij de bar om even bij te komen. Net personeel, helemaal leuk was het om te ontdekken dat er toch een Nederlands tintje 😉 aanwezig was in het hotel nl. een van oorsprong Nederlandse eigenaresse, voelt meteen goed aan👍🏼

Fantastisch.

Hendro
23-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Solaria is thuiskomen, Gastvrijheid personeel en altijd behulpzaam.

Geweldig restaurant en na het skiën even een hapje en drankje aan de bar en daarna genieten van de super wellness.

En mooiste is toch loopafstand naar de skiliften van circa 5 minuten.

We zijn in maart weer van de partij....Hotel Solaria here we come

Ankie, Hotelier, 4-3-2018

Hallo meneer Hendro,

Wij danken u hartelijk voor uw review en wij verheugen ons u weer in maart 2018 bij ons welkom te heten.

Met vriendelijke groeten,

Familie Kathrein en het Solaria Kathrein

Maart 2018 geboekt

Evert Idema
23-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg mooie kamer, zeer goed restaurant en vriendelijk personeel

Ankie, Hotelier, 4-3-2018

Hallo meneer Evert Idema,

Wij danken u voor uw review en verheugen ons u weer bij ons in Hotel Solaria Ischgl begroeten te kunnen.

Met vriendelijke groeten,

Hotel Solaria Ischgl

Familie Kathrein en het Solaria Team

Pas op voor je Creditcard!

Bernard-Jan
21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

voor de 10e keer in Ischgl, nu dit hotel:

In februari enkele dagen verbleven in Hotel Solaria, een bijzonder mooie kamer en super schoon, maar we vonden het ontbijt tegenvallen voor deze prijs.

met name het broodbeleg, kleeft aan elkaar en heeft een koelingsmaak, niet lekker vers, wel goed een kok achter het buffet die a la minute eitjes op wens klaar maakt, spiegelei, roerei etc., maar het beleg is een afknapper.

Op de afreisdag wilde we betalen, en er bleek een groot bedrag van de creditcard te zijn afgeschreven, kijk..laat ze vooraf even mededelen dat er een bedrag word afgeschreven van je creditcard, dan heb ik er geen problemen mee, maar zonder te vragen of toestemming vind ik hoogst brutaal.

De plussen en minnen even op een rijtje:

+prachtige hotelkamer(schoon)

+medewerkers in restaurant super vriendelijk

+mooie faciliteiten

-zeer, zeer duur hotel.

-erg ver lopen naar de skiliften.

-ontbijt een afknapper

-ongevraagd geld van de creditcard afgeboekt.

wij komen hier niet meer terug.

mooi hotel maar te duur!

Cees
14-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooi hotel, gemoderniseerd, kamers goed, ontbijt erg mager voor zo´n duur hotel.

Tweehonderd! euro per persoon voor een standaardkamer met ontbijt is toch écht veel te prijzig!

Van mijn ceditcard werd ongevraagd geld afgeboekt (de helft van het totaalbedrag) terwijl de oudere mannelijke bediende uitdrukkelijk gezegd heeft dat de card alleen als een soort borg diende...echt brutaal!!

Verder ligt het hotel niet fijn bij de liften, het is nét te ver lopen.

Voor mij niet meer!

mooi hotel, prachtige kamers , super keuken.

Yolanda van Huisstede
12-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

klantvriendelijk personeel, hotel met veel extra's zoals een mooie sauna, fitnessruimte en leuke bar waar ook na het skiën iets lekkers van het huis is. De keuken is formidabel. Mooie schone kamers.

Dit is echt vakantie!

Jeroen Aalbers
19-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Na 7,5 uurtjes rijden arriveren wij bij het rustig gelegen hotel. De behulpzame huismeester brengt onze koffers alvast naar de kamer. Bij de vriendelijke receptioniste liggen onze skipassen al klaar. De schone kamers zijn van een uitstekend afwerkingsniveau. Wat zijn hier een mooie materialen gebruikt. In het prachtige restaurant worden we iedere dag verwend met een heerlijk goed gepotioneerd 5 gangen diner. Ik zelf eet vegetarisch en eet hier heerlijk. In de gezellige bar worden we altijd vriendelijk geholpen. De drankjes zijn normaal geprijsd. Het zeer uitgebreide ontbijtbuffet is iedere morgen, mede door de huisgemaakte jam een ware traktatie. De ski's huur ik bij de skiverhuur in het hotel, gewoon naast het grote 'skiraum'. De lift is op loopafstand. Na het skiën staat er een smakelijke traktatie klaar. De prachtige wellness is van alle gemakken voorzien. Alle medewerkers bij Solaria zijn onvoorstelbaar vriendelijk en behulpzaam. Het is mogelijk om in het Nederlands te reserveren!

Top Hotel

Carin
13-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bij aankomst een vriendelijk ontvangst.

Mooie nette ruime kamer!

Heerlijk eten met zeer vriendelijk personeel.

Ligging hotel ten opzichte van de piste perfect.

Zeer ruime wellness met verschillende sauna's, ruim zwembad en wihrlpool.Top vakantie gehad, volgend jaar weer

Toller Winterurlaub in diesem hotel!!

Gert Ritsema
6-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wenn Sieein toller Urlaub mögen müssen Sie unbedingt beim hotel Solaria sein! Nettes Zimmer, freundlichem Personal. Und das Restaurant war sehr sehr gut. Das Frühstück und das Abendessen war fantastisch!! Viele variation im Menu. Und auch für Wellness & Apresski müssen im Hotel Solaria sein. Nächtes Jahr werden wir da herkommen!!

We hebben een aantal aanbieders voor Solaria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solaria in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Solaria scoort een 8.15 uit 10 op basis van 36 reviews.