Chalet Sofie

Chalet Info

Meer chaletinfo

8 reviews over Chalet Sofie

• 8alexpiet13-04-2016

Praktisch appartement met goede ligging

Chalet Sofie is één van de "goedkopere" appartementen in Ischgl, dat houdt in dat je nog steeds 5 x zoveel betaald als voor een vergelijkbaar apparatement in een dorp buiten Ischgl.

Met vrienden

• 9M. Bangert04-09-2015

Geweldig wandelgebied!

Prima verblijf. Nette appartementen met een vriendelijke eigenaar. Goed bereikbaar met centrum en lift op loopafstand. Zou zeker terug gaan.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 7elly en henk arnhem21-09-2010

ieders eigen keus , luxe niet aanwezig

bezocht sept.2010 , chalet sofie is qua stijl/interieur echt oostenrijks . verwacht geen moderne inrichting,ons app.nr.6 had gerenoveerde badkamer rest was oubollig.uitzicht prima,eigenaresse vriendelijk en behulpzaam. gebouw ligt boven het plaatsje,dus wel klimmen. naar liften en supermarkten goed te lopen. in sept loopt zomerseizoen echt af. hotels/restaura nts sluiten,eind november weer volop volk. Ischgl zelf heeft veel hotels. veel wandelmoge lijkheden .

• 8Lansink03-10-2008

Prima

Wij hebben hier onze zomervakantie door gebracht leuk eenvoudig maar netjes appartement prijs/kwaliteit prima, broodjesservice! ligging ook prima lekker rustig met uitzicht op de bergen en het dal

Familie

• 9jan06-08-2008

Skiliften voor de deur

Uitstekend hotel. Geweldige ligging in het midden van het centrum. Wij sliepen aan de achterkant van het hotel, dus geen overlast. Ontbijt was heerlijk en een goede service. Alles aanwezig in de kamers en alles keurig netjes. Skiliften en apres-ski voor de deur...wat wil je nog meer. In februari zijn we er weer.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8Marcel12-03-2008

Goed verblijf. Bij goede sneeuw condities is het mogenlijk om tot de voordeur te skien. Super aardige eigenaresse. Vraag wel of je aan de voorkant mag zitten.

Met vrienden

• 7Rudy13-06-2004

In een dure plaats als Ischgl is dit een ideale plek met mooi uitzicht over Ischgl, goede bereikbaarheid op de ski's, maar moeilijker met de auto. Gewoon komen met de auto en deze de rest van de vakantie laten staan, alles is te voet goed bereikbaar. Je kunt skien tot op 20 meter van het Chalet. Van binnen veel tierelantijnen (kunstbloemen etc.), maar zeer vriendelijke eigenaresse en ruim en schoon appartement, met zoals gezegd mooi uitzicht (moet je wel aan de voorkant van het gebouw zitten).

Anders

0 tips over Chalet Sofie